صادقیان: چیدمان فراکسیون ها بزرگترین چالش مجلس یازدهم است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب اتحاد ملت منطقه اصفهان گفت: بزرگترین چالش مجلس یازدهم، چیدمان نیروهای سیاسی و فراکسیون‌ها است. به دلیل تشتت آرایی که در مجلس یازدهم وجود دارد، بعید است به اتفاق نظر رسیده و بتوانند شعارهای خود در بعد نظارتی و اقتصادی را عملی کنند.

رضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار کرد: اکثر کاندیداهای اصولگرا در انتخابات شعارهایی بر مبنای وضعیت اقتصادی داشتند و مدعی رفع شکاف طبقاتی در جامعه و دستگیری از مستمندان و همچنین ایجاد اشتغال و نظارت جدی تر بر روند اجرایی دولت بودند و با همین شعارها توانستند به مجلس راه پیدا کنند.

وی افزود: دولت‌ها همیشه در دور دوم خود به دلیل تغییر ترکیب سیاسی مجلس شورای اسلامی تحت فشار قرار می‌گیرند؛ زیرا مجلس دنبال اثبات توانمندی خود بوده و از طرف دیگر دولت‌ها معمولاً در سال آخر فعالیت اجرایی ندارند. دولت تدبیر و امید نیز به دلیل مواجه با برخی رویدادها و چالش‌های طبیعی و بین‌المللی از پتانسیل لازم جهت اجرای امور برخوردار نبوده و به همین دلیل با موضع گیری‌های متفاوت در مورد مشکلات متعدد دولت، توسط هیئت وزیران رو به رو هستیم.

عضو حزب اتحاد ملت منطقه اصفهان تاکید کرد: بزرگترین چالش مجلس یازدهم، چیدمان نیروهای سیاسی و فراکسیون‌ها است. به دلیل تشتت آرایی که در مجلس یازدهم وجود دارد، بعید است به اتفاق نظر رسیده و بتوانند شعارهای خود در بعد نظارتی و اقتصادی را عملی کنند.

کد خبر 425768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.