۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
نمی‌دانیم چه کسی راست می‌گوید چه کسی دروغ!/ سازمان لیگ زودتر تکلیف تیم‌ها را مشخص کند

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر گفت: درباره‌ وضع تیم‌ها دیگر دچار دوگانگی شده‌ایم؛ اینکه چه باشگاهی در مورد کرونا راست می‌گوید و چه کسی دروغ! برخی تیم‌ها دوست دارند از این بیماری به عنوان حربه‌ای برای تعطیلی لیگ استفاده کنند.

سعید مسیگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اقدامات غربالگری این باشگاه برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: دو روز پیش کل مجموعه از مدیرعامل، کادر فنی، تدارکات و رانندگان تیم آخرین تست را انجام دادند و جواب آزمایش آنها برای باشگاه ارسال می‌شود.

مدیرعامل شاهین بوشهر در خصوص مثبت‌شدن تست کرونای برخی اعضای سایر تیم‌ها و اینکه آیا این باشگاه نگرانی از این بابت ندارد، خاطرنشان کرد: درباره‌ وضع تیم‌ها دیگر دچار دوگانگی شده‌ایم؛ اینکه چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ! واقعیت اصلاً معلوم نیست. برخی تیم‌ها دوست دارند از بیماری کرونا به عنوان حربه‌ای برای تعطیلی لیگ استفاده کنند. در حال حاضر در سردرگمی قرار داریم که آیا اخباری که از مثبت شدن تست بازیکنان می‌شنویم صحت دارد یا نه.

سازمان لیگ زودتر تکلیف تیم‌ها را مشخص کند

مسیگر با تکذیب شایعه‌ برخی رسانه‌ها مبنی بر کرونایی شدن دو بازیکن شاهین، تصریح کرد: در کل سایت‌ها گفته‌ بودند دو بازیکن شاهین بوشهر کرونا گرفته‌اند و حتی اسم‌شان را آورده‌ بودند. در صورتی که هنوز جواب آزمایش به دست ما نرسیده‌ است! به روابط عمومی باشگاه نیز اعلام کردیم که این خبر را تکذیب کند. به همین دلیل نمی‌توانیم الآن نظر قاطعی را درباره‌ ادعای سایر باشگاه‌ها بدهیم، چون نمی‌دانیم که اصلاً راست می‌گویند یا خیر و آینده مشخص نیست.

مدیرعامل شاهین بوشهر با تاکید بر این موضوع که سازمان لیگ باید هر چه زودتر تصمیم قاطعانه‌ای را بگیرد، گفت: وقتی در مجموعه‌ای۴۰ نفره دو یا پنج نفر تست‌شان مثبت بوده، سازمان لیگ باید ورود کند و با شناسایی افراد، خودشان از آن‌ها آزمایش بگیرند. این درصورتی است که قرار بر این باشد که لیگ برگزار شود. در غیر این صورت زودتر به تیم‌ها اعلام کنند تا این مقدار هزینه نکنند. باید نفری ۴۰ تومان هزینه‌ی این آزمایش را بپردازیم. اردوی‌مان چه خواهد شد؟ اردو بزنیم یا نه؟ باید شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم تصمیم بگیریم.

وی افزود: سازمان لیگ اگر می‌خواهد لیگ را برگزار کند نباید به این شکل باشد که تیمی بگوید چون پنج بازیکن کرونا گرفته‌اند، بازی نمی‌کنم. سازمان لیگ باید ابتدا افرادی را که ادعا می‌کنند تست‌شان مثبت بوده را بررسی کند و اگر ادعای آن باشگاه صحیح بود، فکری به حالشان کند.

مشخص است لیگ به چه سمت و سویی می‌رود!

مسیگر در پاسخ به این سوال که آیا از سفر به شهرها با وضعیت قرمز نگرانی ندارند، اظهار کرد: نگرانی داریم. قبل از اینکه مجوز شروع تمرینات را بدهند، نامه‌نگاری‌هایمان را با سازمان لیگ انجام داده‌ایم و نگرانی‌هایمان را گفته‌ایم. در هتل، فرودگاه، زمین تمرین، استادیوم و . .. دوباره نیز باید همین مسیر را باز گردیم و هر اتفاقی ممکن است در این پروسه بیافتد. یک نفر که آلوده باشد ممکن است کل تیم را آلوده کند. ولی الآن که تصمیم بر شروع لیگ گرفته شده، اگر می‌خواهند لیگ را برگزار کنند باید نظارت خوبی انجام دهند و شرایط طوری نباشد که ما هنوز جواب آزمایش‌هایمان نیامده، بازیکنانمان کرونایی اعلام شود. مشخص است لیگ دارد به چه سمت و سویی می‌رود!

مدیرعامل شاهین بوشهر درباره‌ موضع این باشگاه پیرامون لغو یا برگزاری لیگ، خاطرنشان کرد: در این موضوع دو دیدگاه داریم. از نظر سلامتی جامعه و بازیکن موافق برگزاری لیگ نبودیم، اما بحث فنی و جایگاه تیم در جدول مطرح نبود که آن نامه را برای سازمان لیگ ارسال کردیم.

کد خبر 425689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.