نوسازی پارک کودک‌ "گلستان نوشیروانی" بابل

شهردار بابل گفت: مجموعه پارک کودک‌ گلستان نوشیروانی ساماندهی و بهسازی شد.

به گزارش ایمنا، سیدمجتبی حکیم اظهار کرد: بهسازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع از ضلع جنوب شرقی پارک‌نوشیروانی با احداث مسیر جدید دسترسی سلامت و استقرار طرح ویژه هفتمین جشنواره گل و گیاه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این پروژه مسیر دسترسی سلامت در فضایی بیش از دو هزار متر مربع با هدف بهره برداری بهتر از فضای پارک و مناسب سازی فضای پیاده‌روی و ورزش در میان درختان با ارتفاع بلند احداث شد.

شهردار بابل تصریح کرد: به منظور ایجاد مسیر دسترسی سلامت، عملیات فرش موزائیک، جدول‌کاری و فضای سبز همراه با نورپردازی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

حکیم خاطرنشان کرد: در این پروژه با برنامه‌ریزی دقیق و از پیش تعیین شده ۴۰۰ مترمربع طرح ویژه جشنواره هفتم گل وگیاه در معرض دید شهروندان و بهره برداری مجدد قرار گرفت و در فضای مناسب در مسیر دسترسی سلامت به شکل زیبایی جانمایی و بکارگیری شد.

وی همچنین از بهسازی سیستم آبخوری گلستان نوشیروانی خبر داد و تصریح کرد: جهت رفاه حال شهروندان، مسافران و میهمانان شهر، ۲۶ سکوی استقرار در گلستان نوشیروانی احداث یا بهسازی شد.

شهردار بابل گفت: بیش از ۴۵۰ مترمربع از این مجموعه از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار و بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع ست جدید بازی همراه با ۳۰ عدد تاب و کف‌پوش های جدید نصب شد.

کد خبر 425633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.