مدل کیف زنانه ۲۰۲۰ + راهنمای خرید و انتخاب

خانم‌ها برای خرید کیف زنانه به نکاتی مانند اندام، قد و سن، انواع کیف، کیف مناسب هر لباس، کیف مجلسی و کتونی توجه می‌کنند و بر این اساس بهترین و مناسب‌ترین را انتخاب می‌کنند.

به گزارش ایمنا کیف یکی از لوازم جانبی استایل خانم‌ها به شمار می‌رود که می‌تواند بر ظاهر آنها تأثیر بگذارد. با انتخاب یک کیف مناسب، به راحتی می‌توان ضعف‌های اندام را پوشاند و بر جذابیت‌های استایل افزود. امروزه انتخاب درست کیف دستی، نقشی اساسی در زندگی زنان مدرن بازی می‌کند و انواع مختلفی از آن مطابق با نیازها و سلایق گوناگون در بازار وجود دارد. این اکسسوری محبوب، به عنوان یک رکن در مد و استایلینگ در نظر گرفته می‌شود به طوری که می‌تواند به راحتی استایلی را بسازد یا خراب کند.

تاریخچه کیف دستی

داستان تولد کیف دستی به قرن ۱۶ میلادی باز می‌گردد. در آن زمان کیف‌های کوچک پارچه‌ای جزو جدایی ناپذیر کیف‌های دستی بودند که برای نگهداری جداگانه پول در نظر گرفته شده بود. زنان در آن دوران وسایل شخصی یا ابزار دوخت و دوز خود را در کیف‌های کار نگه داری می‌کردند. این کیف‌ها از جنس ابریشم بودند و سبد چوبی کوچکی در پایین آن‌ها دوخته شده بود.

کیف

تا زمان انقلاب فرانسه مردان نیز همانند زنان کیف دستی با خود حمل می‌کردند، پس از آن اما مد مردانه روی به سادگی گذاشت و کیف تنها به وسیله‌ای زنانه تبدیل شد.

اصطلاح کیف دستی ابتدا در اوایل دهه ۱۹۰۰، برای نوعی ابتدایی از یک کیف سفری که توسط آقایان استفاده می‌شد، به کار برده شد و این سرآغازی بود برای خلق نسل جدیدی از کیف‌هایی که بعدها توسط زنان، متداول و محبوب شد.

انتخاب کیف مناسب

خانم‌های شیک پوش و خوش استایل، برای انتخاب کیف به نکاتی مانند اندام، قد، سن، فصل و موقعیت توجه می‌کنند و بر اساس این موارد، بهترین و مناسب‌ترین کیف را انتخاب می‌کنند.

کیف

کیف مناسب برای افراد قد کوتاه

اگر قد کوتاهی دارید از کیف‌های بزرگ دور بمانید. در عوض به سراغ کیف‌های کوچک و بامزه بروید. مدل‌های دوشی برای شما ایده آل است.

کیف

کیف‌های کوچکی که بر روی آرنج قرار می‌گیرند هم برای شما مناسب است. در نهایت به خاطر داشته باشید زنجیر یا بند کیف شما نباید آنقدر بلند باشد که کیف، پایین‌تر از لگن شما قرار بگیرد زیرا این کار باعث می‌شود قدتان کوتاه‌تر به نظر برسد.

کیف مناسب برای افراد قد بلند

اگر قد بلندی دارید، با خیال راحت می‌توانید به سراغ هر مدل کیف که دوست دارید بروید.

کیف

از کوله پشتی‌های بزرگ گرفته تا کیف دوشی و کیف دستی. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که هر چقدر اندازه کیف کوچک‌تر باشد، قدتان بلند تر به نظر می‌آید.

کیف مناسب برای اندام گلابی شکل

در اندام گلابی شکل، عرض بدن در قسمت پایین تنه بیشتر از عرض شانه‌ها است.

کیف

اگر اندامتان گلابی شکل است برای تاکید بیشتر بر بالاتنه باریک خود، از کیف‌هایی با قد کمر استفاده کنید.

کیف مناسب برای اندام سیبی شکل

در اندام سیبی شکل، عرض بدن در قسمت بالا تنه بیشتر از پایین تنه است.

کیف

اگر صاحب این فرم از اندام هستید، از کیف‌های با قد کوتاه که در کنار سینه قرار می‌گیرند اجتناب کرده و با جایگزین کردن آنها با کیف‌های بلند تر، تراکم را در سراسر بدن پراکنده کنید.

کیف مناسب برای اندام‌های ظریف و نحیف

اگر در این دسته از افراد قرار می‌گیرید، هر کیفی با بند بلند یا بندهای زنجیری براق، یک منع بزرگ برای شما است.

کیف

این کیف‌ها با افزودن یک خط عمودی به استایل، اندام را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

کیف مناسب برای سایز بزرگ‌ها

اگر سایز بزرگ یا پلاس سایز هستید، کیف‌های دستی کوچک انتخاب نکنید. کیف‌های متوسط با رنگ روشن برای شما ایده آل است.

کیف

انتخاب رنگ مناسب کیف برای هر اندام

  • برای خانم‌های قد بلند، انتخاب کیف‌های بزرگ با طرح و رنگ روشن ایده آل است.
  • خانم‌های ریز جثه بهتر است از کیف‌های تک رنگ استفاده کنند.
  • خانم‌های چاق بهتر است کیف‌های خوش ساخت با خطوط باریک در شکل‌های مجزا انتخاب کنند.
  • خانم‌های لاغر می‌توانند کیف‌هایی که طرح و تزئینات فراوانی دارد را انتخاب کنند.

انتخاب کیف بر اساس سن

  • دختران نوجوان به دلیلی اینکه وسایل زیادی همراه دارند، بهتر است از کیف‌های بزرگ با رنگ‌های شاد استفاده کنند.
  • برای خانم‌های میانسال، یک کیف متوسط یا کوچک که رنگ آن تند و زننده نیست، ایده آل است.
  • خانم‌های سی یا چهل ساله که شاغل هستند و یا مسئولیت مادری دارند بهتر است از کیف‌های بزرگ استفاده کنند.
  • خانم‌هایی که به دهه پنجاه زندگی وارد شده اند و احتیاج ندارند وسایل زیادی را به همراه ببرند، بهتر است از کف‌های ظریف‌تر و سبک تر مانند کیف‌های پاسپورتی استفاده نمایند.
  • خانم‌های شصت ساله که دغدغه کمتری برای کار دارند و بیشتر وقت خود را در سفر می‌گذرانند، بهتر است از ساک های بزرگ، اسپرت، شیک و مقاوم استفاده کنند.
  • خانم‌هایی که در دهه هفتاد زندگی خود هستند و سفر برایشان سخت شده است، بهتر است از کیف‌هایی سبک و سنتی در طرح‌های مختلف و مناسب استفاده کنند.

ست کردن کیف و کفش

در دهه‌های اخیر، ست کردن کیف و کفش، یک تصور غالب بوده است. اما این قضیه کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. امروزه با تغییر و پیشرفت دنیای مد، ایده رنگ‌های خنثی و مکمل در کیف و کفش، بسیار مورد توجه است.

کیف

اما اگر همچنان ترجیح می‌دهید کیف، کفش و لباس‌هایتان را ست کنید، به فلزات به کار رفته در آنها دقت کنید، آنها حتماً باید یکسان باشند. برای نمونه، هرگز یک کفش با سگک‌های استیل را به همراه یک کیف با بند طلایی نپوشید.

کد خبر 425593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.