شهرک جوانان تبریز با ۵ هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز گفت: برای جابجایی افراد ساکن در مناطق حاشیه‌نشین نیازمند زمین بودیم که با پیگیری استانداری در شورای عالی استان، شهرک جوانان تصویب و به شورای عالی معماری برای تایید نهایی فرستاده شد.

به گزارش ایمنا، فریدون بابایی‌اقدم با اشاره به آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی برای افراد ساکن در مناطق حاشیه نشین اظهار کرد: جلسه‌ای به همین منظور با استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد، خاک برداری در منطقه اسدگولی (ارم) آغاز و در حدود ۲۴۰ واحد مسکونی ساخته و در اختیار افراد ساکن در این منطقه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین مناطق حاشیه‌نشین تبریز در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه ۴۸ هکتار از محدوده شهری به عنوان مناطق حاشیه‌نشین شناخته شده است، تصریح کرد: برای جابجایی افراد ساکن در این مناطق نیازمند زمین بودیم که در اختیار نداشتیم، بنابراین با پیگیری استانداری در شورای عالی استان، احداث شهرک جوانان تصویب و به شورای عالی معماری برای تأیید فرستاده شد.

وی اضافه کرد: حد فاصل بین پایگاه دوم شکاری و اتوبان پاسداران به نام شهرک جوانان در نظر گرفته شد که در این شهرک می‌توان برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی کرد.

کد خبر 425364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.