نقاط حادثه‌خیز لنجان اصلاح شود

جانشین رئیس پلیس راه اصفهان-شهرکرد بر لزوم اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان لنجان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، محسن کیماسی در نشست شورای ترافیک شهرستان لنجان اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ در حوزه شهرستان لنجان ۲۳ فقره تصادف منجر فوت در صحنه داشتیم که منجر به فوت ۲۹ نفر شد، همچنین ۳۴۴ تصادف منجر به جرح با ۵۵۱ نفر مجروح نیز در این شهرستان ثبت شد.

وی با اشاره به کاهش ۵۷ درصدی تصادفات فوتی برون شهری در شهرستان لنجان در سال ۹۸ افزود: تعداد تصادفات منجر به فوت سال گذشته ۱۰ تصادف با ۱۱ فوتی بود همچنین ۴۴۸ نفر در ۳۴۶ تصادف مجروح شدند.

جانشین پلیس راه اصفهان - شهرکرد بهره‌برداری از پل غدیر که یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان بود را از دلایل کاهش تصادف اعلام کرد و گفت: مسیر پلیس راه اصفهان-شهرکرد تا زرین شهر از دیگر نقاط حادثه خیز این شهرستان است که باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: مسافرانی که با وسایل نقلیه عمومی از شهرکرد به باغبادران و چرمهین سفر می‌کنند باید عرض اتوبان را برای رسیدن به مقصد طی کنند و این مسئله باعث بروز حوادث ناگوار و تصادفات مرگبار در این نقطه شده، ایجاد پل عابر پیاده در این مسیر لازم و ضروری است.

کیماسی خاطرنشان کرد: احداث پل عابر پیاده مقابل کارخانه فولاد سبا نیز یکی از نیازهایی است که امیدواریم در سال جاری در دستور کار قرار گیرد چراکه در سال گذشته شاهد وقوع تصادف منجر به تصادف یکی از کارگران این صنعت بودیم.

وی خواستار سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ورودی شهر زاینده رود شد و گفت: مسیر بین فلکه شهرک واحد تا سه‌راهی قایقرانی یکی دیگر از نقاط حادثه خیز در شهرستان لنجان به‌شمار می‌آید که شاهد فعالیت‌های عمرانی نیز در این مسیر هستیم اما نیاز است روند اجرایی این طرح سرعت بیشتری بگیرد تا شاهد کاهش آمار تصادفات در این مسیر باشیم.

کد خبر 425212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    ایشالا همه چی درست شه