بارش های خردادماه اصفهان نرمال پیش بینی می شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به احتمال بارندگی های پراکنده در مناطق غربی استان در روزهای آتی، گفت: بارش های خردادماه نسبت به بلند مدت نرمال پیش بینی می شود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وضعیت جوی استان اصفهان تا سه روز آینده به نسبت پایدار پیش بینی می‌شود از این رو افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب بسیاری از مناطق استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه احتمال بارش رگبار پراکنده در مناطق غربی استان دور از انتظار نیست، افزود: بارش‌ها در خردادماه نسبت به بلند مدت نرمال پیش بینی می‌شود اما بارش‌های مطلوبی در این ماه نخواهیم داشت.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش ۲ تا چهار درجه سانتی گراد دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

علی عسگریان با بیان اینکه چوپانان با دمای ۳۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: از کبوتر آباد بارش پراکنده با میانگین ۲ دهم میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 425126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.