روابط عمومی شهرداری پل ارتباطی شهروندان و مدیران شهری

شهردار سمنان گفت: روابط عمومی باید سیاست‌گذاری‌های شهری را با نیازهای شهروندان همسو و دغدغه‌های شهروندان را به مدیران شهری ارایه کند.

سید محمد ناظم رضوی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نقش روابط عمومی در شهرداری، اظهار کرد: شهرداری‌ها جزو دستگاه‌هایی اجرایی هستند که هر روز با مراجعه شمار فراوانی از شهروندان مواجه هستند و به همین دلیل روابط عمومی شهرداری باید از نیازهای شهروندان آگاه شود و با انتقال این موارد به مدیران شهری، سیاست‌گذاری‌های شهری را با نیازهای شهروندان و متقاعد کردن افکار عمومی همسو کند.

وی با اشاره به انتخاب مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان به عنوان مدیر برتر روابط عمومی شهرستان سمنان، افزود: مدیریت شهری سمنان اطلاع رسانی مستمر و شفاف و بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها را به عنوان یکی از اصول مهم در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار سمنان گفت: امروزه صاحب‌نظران، کارکرد اصلی روابط عمومی را علاوه بر اطلاع‌رسانی رویدادها و برنامه‌های سازمان‌ها، در اعتمادسازی بین شهروندان می‌دانند.

ناظم رضوی خاطرنشان کرد: عملکرد مناسب روابط عمومی شهرداری‌ها و انجام برنامه‌های مدون و علمی برای ارتباط با افکار عمومی برای پاسخ به انتظارات شهروندان اهمیت زیادی دارد.

کد خبر 424223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.