فرهنگسرای منطقه ۲ قزوین به‌زودی افتتاح می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پروژه فرهنگسرای کیمیای ۹ نزدیک به ۱۰۰ درصد رشد فیزیکی داشته است و با اتمام پروژه‌های وابسته به آن از جمله محوطه‌سازی آن بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایمنا، کیومرث فدایی‌فر با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی که در حال حاضر عملیات اجرایی آن دنبال دارد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در حال حاضر به دنبال افتتاح آن هستیم پروژه فرهنگسرای کیمیای ۹ است که امیدواریم هر چه زودتر به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی افزود: این پروژه نزدیک به ۱۰۰ درصد رشد فیزیکی داشته است و با اتمام پروژه‌های وابسته به آن از جمله پروژه محوطه سازی آن، این فرهنگسرا بهره برداری می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: پروژه فرهنگسرای کیمیای ۹ که در شهرک عارف در حال احداث است نزدیک به ۱۵ میلیارد ریال اعتبار داشته است.

فدایی‌فر اضافه کرد: این پروژه ۱۵ میلیارد ریال اعتبار دارد که بخش زیادی از آن تأمین شده است و امیدواریم با تأمین باقیمانده آن، بتوانیم پروژه را هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری رسانده و مورد استفاده عموم قرار دهیم.

وی گفت: مجموعه مسئولان منطقه دو شهرداری قزوین امیدوار هستند این پروژه با توجه به کمبود فضای فرهنگی و هنری در این منطقه، بتواند مورد استفاده هر چه بهتر مردم قرار بگیرد.

کد خبر 424063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.