استفاده از سرویس مدارس تاپایان سال تحصیلی ممنوع شد

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دهاقان با اشاره به بازگشایی آموزشگاه ها از هفته آینده گفت: اما استفاده از سرویس های مدارس ممنوع است.

رجب فرهمندیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، با اشاره به بازگشایی آموزشگاه‌ها پس از تعطیلی ۷۰ روزه از امروز اظهار کرد: بازگشایی آموزشگاه‌ها به مدت یک ماه صرفاً به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی است که نتوانستند از خدمات آموزشی مجازی بهره مند شوند و انتظار داریم از این فرصت یک ماهه که به صورت داوطلبانه و تحت تدابیر و تصمیمات شورای هر مدرسه برنامه ریزی شده نهایت بهره برداری را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند، افزود: تهیه لوازم بهداشتی بر عهده خانواده‌ها است و دانش آموزان هنگام حضور در مدرسه باید از ماسک و دستکش شخصی استفاده کنند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دهاقان در خصوص وضعیت رفت و آمد دانش آموزانی که مجبور به استفاده از سرویس مدارس بوده یا کسانی که از روستاها برای تحصیل به شهر می‌آیند، تصریح کرد: استفاده از سرویس‌های مدارس تا پایان سال تحصیلی ممنوع است و رفت و آمدها باید توسط والدین انجام شود.

فرهمندیان با بیان اینکه حضور دانش آموزان در کلاس‌ها اختیاری بوده و باید با هماهنگی کامل خانواده و مدرسه باشد تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مدرسه و تشکیل کلاس‌ها صرفاً برای رفع اشکال است.

وی با بیان اینکه آموزشگاه‌های پیش دبستانی و استثنایی بازگشایی نمی‌شود، گفت: برای این دانش آموزان سال تحصیلی پایان یافته است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دهاقان، خاطر نشان کرد: برنامه کلاسی هر آموزشگاه در فضای مجازی اعلام می‌شود تا از تجمع دانش آموزان جلوگیری شود.

فرهمندیان، افزود: آموزش درس‌ها کماکان از طریق فضای مجازی و شبکه شاد ادامه دارد.

کد خبر 423791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.