چهره مغضوب پاریسی‌ها داور دربی "روهر" شد

روز شنبه در حساس ترین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ آلمان دو تیم همشهری دربی روهر را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چندماهی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا ورزش‌های مختلف جهان از جمله فوتبال تعطیل شده است. طی جلسه‌ای که دولت آلمان چند وقت پیش با آنگلا مرکل صدر اعظم این کشور برگزار کرد، مقرر شد از روز جمعه _ ۲۶ اردیبهشت ماه _ لیگ فوتبال آلمان از سر گرفته شود.

اما نکته اینجا است که بازی‌ها باید پشت درهای بسته برگزار شود. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته بوندس لیگا، تیم فوتبال بورسیا دورتموند آلمان میزبان همشهری خود شال که است.

قضاوت این بازی را "دنیز آیتکین" بر عهده دارد، داوری که بازی برگشت بارسلونا در مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در سال ۲۰۱۷ بر عهده داشت.

در حالی که کاتالان‌ها بازی رفت را در پارک دو پرنس ۴ بر صفر باختند، اما در بازی برگشت ۶ بر یک پیروز و به شکل معجزه آسایی راهی مرحله بعد شدند. البته پاریسی‌ها که شوکه بودند از آیتکین شکایت کردند چرا که معتقد بودند بارسا با قضاوت جهت دار او، آن کامبک رویایی را رقم زده است.

قطعاً دربی روهر بین شاکله و دورتموند هم بسیار حساس و سرنوشت ساز است چرا که هر دو تیم در رده بالای جدول قرار دارند و از شانس زیادی برای قهرمانی در بوندسلیگا و یا کسب سهمیه فصل بعد اروپا برخوردار هستند.

کد خبر 423757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.