قرارداد پرسپولیس با کارگزار، قهوه تلخ

در حالی که روز گذشته پرسپولیس با کارگزار جدید خود قرارداد امضا کرد روزنامه اختصاصی این تیم، قرارداد پرسپولیس و کارگزار جدید را قهوه تلخ دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "هر روز با نام من تبلیغ می‌شود" به عصبانیت شیخ دیاباته از مدیران استقلال پرداخت، عصبانیتی که هر روز به مقدار آن افزوده می‌شود و می‌تواند عواقب تلخی برای باشگاه استقلال داشته باشد.

"گل" با عنوان"زنوزی مصونیت پیدا کرده و به همه تهمت می‌زند" به اظهارات علی خطیر در خصوص اظهار نظرهای فراوان زنوزی پرداخت، کسی که بعد از اینکه به عنوان مالک تراکتور شناخته شد همواره با اظهار نظرهای خود نام خود را در اخبار پررنگ کرده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "می‌خواهم به رویاهایم در اروپا برسم" به اظهارات الهیار صیادمنش لژیونر ایرانی باشگاه فنرباغچه پرداخت، کسی که در چند ماه گذشته شایعات زیادی در خصوص فسخ قرارداد او با باشگاه ترکی وجود داشت، البته که او در این مصاحبه این فسخ را تکذیب کرد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "کنفرانس خطری" نسبت به عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کنفرانس خبری باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و این موضوع را خطرناک قلمداد کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"منتظرم بقیه داوران هم اعتراف کنند" به اظهارات سید حسین حسینی دروازبان جوان استقلال پرداخت، کسی که معتقد است باشگاه استقلال نیز آماده شروع دوباره لیگ است.

"پیروزی" با عنوان"قهوه تلخ" قرارداد باشگاه پرسپولیس و کارگزار جدید این باشگاه را تلخ و نادرست قلمداد کرد و از ضررهای احتمالی این قرارداد برای پرسپولیس خبرداد.

"صدای سپاهان" با عنوان "خیلی خوشحالم! امیدوارم به من رأی دهید" به اظهارات محمد ایران پوریان بعد از انتخاب به عنوان یکی از مدافعان منتخب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ پرداخت، سالی که ایران پوریان با باشگاه تراکتور در آن مسابقات حضور داشت.

"سبز سبزم" با عنوان "اگر لیگ شروع شود رادولویچ خود را به ما می‌رساند" به اظهارات قاسم حدادی فر در خصوص شایعات عدم بازگشت رادولویچ پرداخت، سرمربی موفق ذوبی‌ها که این روزها بازگشت او به ایران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کد خبر 423549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.