بودجه ۵۰ میلیارد تومانی مشهد برای تامین تجهیزات آتش‌نشانی

عضو شورای شهر مشهد اقدامات انجام شده توسط مدیریت شهری برای ارتقا ایمنی مشهد را برشمرد و آن را از اولویت‌های شورای پنجم دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بتول گندمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "پرداختن به مسئله ایمنی شهر از اولویت‌های این دوره شورای شهر بوده است. ساخت ایستگاه‌های مورد نیاز شهر متناسب با رشد و توسعه شهر، به گونه‌ای که زمان استاندارد رسیدن به حوادث نیز رعایت شود. و اما آنچه از سال ٩٧ تا کنون انجام شده و یا در حال انجام است: ساخت ۶ ایستگاه شاهنامه (به بهره‌برداری رسیده)، مجد، رسالت، رازی، غدیر، عسکریه و ساخت پایگاه خیام و همچنین توسعه ایستگاه آتش‌نشانی مفتح است و اکثر آن تا مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

علاوه بر آن در این دو سال بیش از ۵۰ میلیارد تومان ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز ایستگاه‌های آتش‌نشانی خریداری شده و خرید دو دستگاه پلت‌فرم ٧۴ متری برای مهار حوادث غیرمترقبه در مجتمع‌های بلندمرتبه نیز صورت پذیرفته است. و اما در ادامه ساخت ٢ ایستگاه و توسعه ٢ ایستگاه نیز در دستور کار سال ٩٩ و ١۴٠٠ قرار دارد.

ضمن عرض خسته نباشید به آتش‌نشانان دلاور شهرم و مدیران تلاشگر سازمان آتش‌نشانی؛ امیدوارم تحقق ١٠٠درصدی برنامه عملیاتی را در این سازمان شاهد باشیم."

کد خبر 423521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.