افزایش قیمت خودرو همیشه وجود داشته است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت خودرو همیشه وجود داشته و تا زمانی که اصلاح ساختار رخ ندهد، مشکلات در این زمینه نه تنها پایان نیافته بلکه افزایش پیدا خواهد کرد.

حمیدرضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون برکناری وزیر صنعت و معدن و تجارت اظهار کرد: افزایش قیمت خودرو همیشه وجود داشته و تا زمانی که اصلاح ساختار رخ ندهد، مشکلات در این زمینه نه تنها پایان نیافته بلکه افزایش پیدا خواهد کرد. مبحث افزایش قیمت خودرو نیز روز گذشته در جلسه ستاد تنظیم قیمت، وزارت صمت و شورای رقابت مطرح و قیمت خودرو تعیین شد.

وی افزود: به نظر می‌رسد رئیس جمهور منتظر تصویب طرح تفکیک وزارتخانه صنعت و معدن و تجارت بود تا دو وزیر مجزا برای وزارتخانه‌ها پیشنهاد کند و نهایتاً زمانی که این لایحه در صحن علنی رأی نیاورد، تصمیم گرفت وزیر صمت را برکنار کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیرامون اولویت‌های وزارت صمت تاکید کرد: سرپرست فعلی وزارت صمت باید در راستای سیاست‌های تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و همچنین قوانین رفع موانع تولید گام بردارد. الزامات جهش تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تولیدی کشور باید تأمین شود.

کد خبر 423327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.