ارتقای کیفیت زندگی شهروندان با توسعه ورزش همگانی

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار مبارکه بر لزوم توسعه ورزش در سطح جامعه تأکید کرد و گفت: توسعه فضاهای ورزشی و ورزش همگانی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، سعید باقری اظهار کرد: امروزه ورزش از جذاب‌ترین فعالیت‌های اجتماعی است که می‌تواند در بهبود کیفیت زندگی همه اقشار جامعه و تمامی سنین تأثیرگذار است.

وی تأکید کرد: فعالیت‌های ورزشی باعث سلامت جسمی و روحی شهروندان می‌شود و ما به دنبال شهروند سالم، زندگی سالم و جامعه سالم هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار مبارکه با اشاره به آغاز مراحل اجرایی احداث سالن ورزشی محله شیخ‌آباد این شهر، گفت: این سالن در زمینی به مساحت ۴۳۰ مترمربع و با همکاری شهرداری مبارکه، شرکت فولاد مبارکه و اداره ورزش و جوانان شهرستان احداث خواهد شد و امیدواریم که در کمترین زمان ممکن شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن باشیم.

باقری خاطرنشان کرد: زمین این مجموعه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه تأمین و اعتبار موردنیاز برای احداث این سالن نیز با پیگیری‌های نماینده محترم شهرستان از طریق شرکت فولاد مبارکه پیش‌بینی‌شده است.

وی گفت: هدف از احداث این مجموعه‌ها، توسعه اماکن و فضاهای ورزشی در شهر مبارکه و محلات و در راستای افزایش نشاط و سلامتی شهروندان علی‌الخصوص نوجوانان و جوانان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار مبارکه بر لزوم توسعه ورزش در سطح جامعه تأکید کرد و گفت: توسعه فضاهای ورزشی و ورزش همگانی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

باقری با تأکید بر اینکه هزینه در حوزه ورزش و تربیت‌بدنی نوعی سرمایه‌گذاری است، گفت: سیاست مدیریت شهری در حوزه ورزش همگانی، ایجاد و توسعه فضاهای مطلوب برای شهروندان است، به صورتی که بتوانند برحسب علایق خود به فعالیت ورزشی بپردازند.

کد خبر 423252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.