۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
اجرای پاتوق شهری در خیابان جامی

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: با همت و تلاش واحد زیباسازی این منطقه پاتوق شهری در خیابان جامی با نصب سردیس جامی اجرا شده است.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پاتوق شهری در خیابان جامی با نصب سردیس جامی و استفاده از اشعار جامی در سردرب چهارتاقی به همراه نصب مبلمان شهری و نورپردازی، اجرا شده است.

وی با بیان اینکه پاتوق‌های شهری محور خیابان صائب حدفاصل پل شیری تا آرامگاه صائب (محور گردشگری) ایجاد شده است، افزود: پاتوق‌های شهری در فضای معماری و شهری برای افزایش تعاملات اجتماعی، فرهنگی و کاهش مشکلات افراد در جوامع شهری اجرا می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پاتوق‌ها هرچند فضاهای محدودی از شهر را به خود اختصاص می‌دهند، اما جز فضاهایی در محلات هستند که در بین شلوغی و ازدحام شهرها، فرصتی هر چند کوتاه برای مکث و ایجاد روابط اجتماعی بین شهروندان ایجاد می‌کند.

وی از اجرای هنر شهری خیابان آیت الله کاشانی حدفاصل خیابان میرداماد و چهارراه هفتم محرم خبر داد و ادامه داد: پاتوق شهری در این محدوده از شهر در حال اجرا است.

شکرانی گفت: هنر شهری زنده‌رود در خیابان خلجا اجرا شده و پاتوق شهری نیز در خیابان خلجا نبش تقاطع خیابان‌های طالقانی و خلجا ایجاد می‌شود.

کد خبر 422162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.