زبان هنر بهترین ابزار برای پیشگیری از وقوع جرایم است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد استفاده از زبان هنر را یکی از اصلی ترین روش های مقابله با چالش های اجتماعی به ویژه پیشگیری از وقوع جرائم دانست و افزود: خوشبختانه هنرمندان فرهیخته و خوبی در استان حضور دارند که می توانند در این زمینه اقدامات مطلوب را ساماندهی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ عباس ملازینلی در دیدار با معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه مباحث فرهنگی از امور دیر بازده است، اظهار کرد: در بخش آموزش و فرهنگ سازی، مشارکت و همراهی شهروندان محور اصلی همه برنامه ریزی ها تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد آماده ورود به بحث اجرای آموزش‌های شهروندی در زمینه پیشگیری از وقوع جرایم است؛ تاکید کرد: تهیه پکیجی از محتواهای آموزشی در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تولید محتوای چند رسانه‌ای در قالب کلیپ و موشن گرافیک با بهره گیری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی می‌تواند در دستور کار این ستاد قرار گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد همچنین از آمادگی این سازمان به منظور کارسازی برای ساخت فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی و صحنه‌ای با موضوع پیشگیری از جرایم خبر داد.

کد خبر 422132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.