۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
بهترین لپ ‌تاپ‌های HP

شرکت HP یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ است که محصولات متنوعی به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این غول دنیای فناوری که توانایی بسیار زیادی در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ از خود نشان داده است، محصولات متنوعی برای کاربران عادی و حرفه‌ای به بازار عرضه کرده تا هر فردی بر اساس نیاز و قدرت خرید، محصول ایده‌آل خود را بیابد. در ادامه به بررسی بهترین لپ‌تاپ‌های HP می‌پردازیم:

لپ تاپ Spectre X360

اسپکتر X۳۶۰ که در دو نسخه ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی به فروش می‌رسد، دارای طراحی جذاب و بدنه فلزی با کیفیت است. نمایشگر این لپ‌تاپ قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و بهترین گزینه موجود برای افرادی است که به دنبال لپ‌تاپی سبک با عمر باتری خوب و طراحی منحصر به فرد هستند. اسپکتر X۳۶۰ به طور پیش‌فرض از سیستم عامل ویندوز ۱۰ بهره می‌برد و در کنار حافظه SSD و پردازنده قدرتمند، عملکرد بسیار خوبی دارد؛ قیمت این نوع لپ تاپ حدود هزار تا دو هزار و ۲۰۰ دلار ارزیابی شده است.

لپ تاپ انوی (Envy)

لپ تاپ‌های انوی دارای طراحی زیبا و ظریفی بوده و به حافظه SSD، صفحه نمایش با وضوح بالا و گرافیک مجزا مجهز هستند. شرکت HP در لپ‌تاپ‌های انوی، بر خلاف سری اسپکتر از پردازنده رایزن AMD در کنار محصولات اینتل بهره می‌برد. سری انوی نیز در دو نسخه عادی و X360 به بازار عرضه می‌شود. این مدل لپ‌تاپ‌ها ارزان‌تر از سری اسپکتر هستند. انوی X360 به تازگی بازطراحی شده و به پردازنده نسل ۱۰ اینتل و سری ۴۰۰ رایزن موبایل مجهز است؛ قیمت این نوع لپ تاپ بین ۶۰۰ تا هزار و ۸۰۰ دلار ارزیابی شده است.

لپ تاپ زدبوک (ZBook)

لپ‌تاپ‌های سری زدبوک از قدرتمندترین پردازنده‌های اصلی و گرافیکی از جمله تراشه‌های Xeon اینتل و Nvidia Quardo بهره می‌برند. زدبوک‌ها علاوه بر تنوع در مشخصات فنی، در طراحی و نوع محصول نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند، به طوری که به خوبی می‌توانند پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران باشند. لپ‌تاپ‌های زدبوک با صفحه نمایش‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۷ اینچی وارد بازار شده‌اند؛ قیمت این مدل لپ تاپ بین هزار و ۲۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰ دلار است.

لپ تاپ پروبوک (ProBook)

شرکت HP پروبوک‌های خود را برای نیازهای تجاری و متناسب با محیط‌های کاری طراحی کرده است. نمایشگر لپ‌تاپ‌های پروبوک در ابعاد ۱۵.۶ یا ۱۴ اینچی LED anti-glare وارد بازار شده است. پروبوک‌ها مانند لپ‌تاپ‌های دیگر تا هشت گیگابایت رم با فناوری DDR3 را پشتیبانی می‌کند. همچنین این مدل لپ‌تاپ‌ها از صفحه کلید ضد آب بهره می‌برد؛ قیمت پروبوک‌ها بین ۶۰۰ تا هزار و ۶۰۰ دلار ارزیابی شده است.

لپ تاپ پاویلیون (Pavilion)

محبوب‌ترین محصول شرکت HP در میان کاربران، لپ‌تاپ‌های پاویلیون است که کیفیت ساخت مناسب، توان پردازشی خوب و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. در تولید بعضی از این لپ‌تاپ‌ها از فلز و در بعضی دیگر از پلاستیک استفاده شده است. لپ‌تاپ‌های سری پاویلیون از تنوع خوبی برخوردار بوده و شامل طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها از جمله عادی و گیمینگ می‌شود. یکی از ویژگی‌های مثبت این نوع لپ تاپ‌ها داشتن باتری با عمر بالا است. این نوع لپ‌تاپ بین ۴۰۰ تا هزار و ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

لپ تاپ اومن (Omen)

لپ‌تاپ‌های سری اومن HP یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس برای اجرای بازی‌های با کیفیت با حداکثر رزولوشن محسوب می‌شوند. این مدل لپ‌تاپ در دو نسخه ۱۵ و ۱۷ اینچی به بازار عرضه می‌شود و دارای بدنه با کیفیت و زیبا است. از آنجایی که لپ‌تاپ اومن بیشتر برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی و تولید شده، توجه ویژه‌ای به سیستم خنک کننده آن شده است تا شاهد عملکرد بسیار خوب آن در کاهش دمای پردازنده‌های قدرتمند برای استفاده‌های طولانی مدت باشیم. قیمت این مدل لپ تاپ بین هزار و ۲۰۰ تا چهار هزار دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 421970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.