۱۶ زندانی جرایم غیرعمد اصفهان از ابتدای ماه رمضان آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: در هشت شب گذشته ماه مبارک رمضان زمینه آزادسازی ۱۶ نفر از زندانیان استان با کمک‌های مردمی فراهم شد همچنین یک هزار و ۱۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان چشم به راه کمک خیران و مردم هستند.

اسدالله گرجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هشت شب گذشته ماه مبارک رمضان زمینه آزادسازی ۱۶ نفر از زندانیان استان با کمک‌های مردمی فراهم شد.

وی در خصوص مبالغ این کمک‌های مردمی، تصریح کرد: تاکنون بالغ بر یک میلیارد و ۸۳۹ میلیارد تومان کمک مردمی بوده که مردم برای آزادی زندانیان واریز یا تعهد کرده‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان افزود: در برنامه "یک شهر ضیافت" شب گذشته دو زندانی آزاد شدند که مبلغ بدهی آنها ۲۹۷ میلیون تومان بوده است که ۱۵۳ میلیون از این مبلغ با گذشت شاکیان تأمین شد و مابقی ۱۳۸ میلیون تومان توسط خیران و مردم نیکوکار تأمین شد.

وی در خصوص تمدید مرخصی زندانیان، گفت: زندانیانی که حضور آنها در جامعه خطرناک بود به زندان‌ها بازگشتند و مرخصی مابقی زندانیان تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

گرجی‌زاده در خصوص مراقبت از زندان‌ها و کنترل ویروس کرونا، اظهار کرد: همه موارد و پروتکل‌های بهداشتی در زندان‌ها در حال اجرایی شدن است و بر امور بهداشتی زندان‌ها نظارت کامل می شود.

وی در خصوص عفو زندانیان گفت: تاکنون از طریق عفو مقام معظم رهبری به مناسبت نوروز ۹۱۴ نفر از زندانیان آزاد شده‌اند همچنین برای ۹۸۰ نفر هم پایان حبس صادر شده است همچنین در حال بررسی وضعیت زندانیان برای پیشنهاد اسامی برای عفوهای ماه مبارک رمضان هستیم.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در خصوص آمار زندانیان جرایم غیرعمد، گفت: یک هزار و ۱۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان هستند که برای آزادسازی این تعداد نیازمند ۳۹۰ میلیارد هستیم و امیدواریم مردم برای آزادی این تعداد همکاری لازم را داشته باشند.

وی در خصوص راه‌های ارتباطی برای واریز کمک‌های مردمی، اظهار کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه استان اصفهان واریز کنند تا زمینه آزادی زندانیان فراهم شود.

۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷، شماره کارت ملی ستاد دیه

۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۴۳۲۱، شماره حساب بانک صادرات

۰۱۰۲۶۷۹۳۶۶۰۰۷، شماره شبا

ir۸۶۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷

کد خبر 421866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.