بازگشت لیگ از خرداد یا تیر/ چرا برای استقلال پول بود برای ما نیست

گویا فرضیه تعلیق لیگ و لغو آن به طور کلی به پایان رسیده است و دیر یا زود لیگ نوزدهم از سر خواهد گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۱۴ اردیبهشت - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "چرا برای استقلال پول بود برای ما نیست" به اعتراض بازیکنان پرسپولیس نسبت به پرداختی باشگاه استقلال پرداخت، این در حالی است که از سمت دیگر بازیکنان استقلال مدعی هستند که بازیکنان پرسپولیس بیش از آنها دریافتی داشته اند.

"گل" با عنوان"یک پول قلمبه در راه است" به انتشار یک خبر خوب در اردوی سرخ‌ها پرداخت، خبری که رسیدن پولی است که قرار است به اوضاع نسبتاً وخیم سرخ‌ها سر و سامان دهد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "وزیر شخصاً خواست به استقلال پول دهد" به ادعای موسوی عضو سابق هیئت مدیره استقلال پرداخت کسی که مدعی است در قرارداد استقلال برای دریافت پول وام نیست خود استقلالی‌ها در خواست جریمه دیر کرد را داده بودند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بازگشت هیجان از خرداد یا تیر" به گمانه زنی‌ها در خصوص زمان آغاز لیگ پرداخت، گمان‌هایی که نشان می‌دهد دیر یا زود لیگ نوزدهم آغاز و به پایان خواهد رسید.

"ایران ورزشی" با عنوان"حرف فرشید اسماعیلی حرف همه ماست" به حمایت علی کریمی از فرشید اسماعیلی پرداخت، حمایتی که نشان از یکدستی بازیکنان استقلال دارد.

"پیروزی" با عنوان"پرسپولیس خانه من است جایی نمی‌روم" به اظهارات سیامک نعمتی پرداخت، کسی که در این فصل کمتر فرصت بازی پیدا کرد اما گویا قصد ندارد پرسپولیس را ترک کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "فیروزی پیشنهاد مدیرعاملی را رد کرد" به رد پیشنهاد مدیرعاملی سپاهان توسط فیروزی پرداخت، وضعیتی که فعلاً باشگاه سپاهان را معلق نگه می‌دارد.

کد خبر 421819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.