افزایش مزایای شغلی کارگران شهرداری آستارا

شهردار آستارا خواستار رعایت بهداشت فردی و نظم و انضباط از سوی کارگران در ساعات کاری شد و گفت: در تلاش هستیم تا مزایا و تسهیلات کارگران شهرداری آستارا را با توجه منابع و امکانات موجود، در حد توان ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد معیتی در آئین تجلیل از کارگران شهرداری آستارا اظهار کرد: کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی‌شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشأت گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود، توسعه و پیشرفت، رونقی دو چندان خواهد یافت.

وی افزود: اسلام به کار و کارگر ارزش بسیار والایی داده است و کار کردن از بزرگترین عبادت‌ها و وسیله‌ای برای تقرب به پروردگار شمرده شده است.

شهردار آستارا با بیان اینکه در بسیاری از احادیث و روایات دینی، شأن و منزلت کارگر ستایش شده است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) نیز خودشان کار می‌کردند و پیوسته به مسلمانان سفارش می‌فرمودند که برای تأمین و اداره زندگی خود کار کنند و دست از تلاش برندارند.

معیتی خاطرنشان کرد: بوسیدن دست یک کارگر از سوی پیامبر (ص) نشان‌دهنده قدر و مرتبه بالایی است که ایشان به عنوان مهم‌ترین شخصیت عالم امکان و به نمایندگی از سوی پروردگار، برای کار و تلاش و کسب روزی حلال قائل شده است.

وی خواستار رعایت بهداشت فردی و نظم و انضباط از سوی کارگران در ساعات کاری شد و افزود: در تلاش هستیم تا مزایا و تسهیلات کارگران شهرداری آستارا را با توجه منابع و امکانات موجود، در حد توان ارتقا دهیم.

شهردار آستارا عنوان کرد: از اسفندماه سال گذشته تاکنون به منظور حفظ سلامت کارگران شهرداری در مقابل ویروس کرونا علاوه بر توصیه‌های بهداشتی مستمر و برگزاری کلاس‌های آموزشی بهداشتی، به مقدار کافی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده خریداری و در اختیار آنان قرار داده شده است.

معیتی با بیان اینکه زیباسازی و پاکیزه بودن معابر و اماکن عمومی پارک‌ها و فضاهای سبز شهری مرهون فعالیت‌های شبانه روزی کارگران شهرداری است، تاکید کرد: از شهروندان انتظار می‌رود، در راستای پاکیزه نگه داشتن شهر نهایت همکاری را با کارگران شهرداری داشته باشند.

به گزارش ایمنا، در این آئین علاوه بر اینکه تعداد ۱۰ نفر از کارگران واحدهای مختلف شهرداری آستارا با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند، مدیریت شهری به مناسبت روز کارگر، به حساب تعداد ۲۱۰ از کارگران شهرداری مبلغی را به عنوان پاداش واریز کرد.

شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 421526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.