انتقاد رئیس شورای شهر رشت از مافیای ادارات

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در ادارات دولتی گیلان مافیایی وجود دارد که حتی مدیران را عزل و نصب می کنند.

به گزارش ایمنا، اسماعیل حاجی پور با سخنرانی در آئین راه اندازی محصولات پروبیوتیک در شهر صنعتی رشت، اظهار کرد: در هیج جایی توسعه اتفاق نمی‌افتد مگر آنکه آدم‌های توسعه یافته در آن وجود داشته باشند و باید توجه داشت که برای تولید پایدار بستر مناسب نیاز است.

وی افزود: سرمایه‌گذار مانند یک پرنده است و در صورت عدم توجه ممکن است ازدست برود و تا وقتی که مشکلات بروکراسی اداری پیچیده باشد در جذب سرمایه‌گذار با مشکل مواجه خواهیم بود.

رئیس شورای شهر رشت با انتقاد از مافیای حاکم بر ادارات دولتی گیلان تصریح کرد: ستاد بنده در انتخابات از دکتر روحانی حمایت کرد اما این دلیلی نمی‌شود که انتقادات، کمی و کاستی‌ها دولت را بیان نکنم، بنده به پشتوانه رأی اعتمادی که از مردم شهرم دارم می‌خواهم صریح و شفاف می‌گویم که در ادارات دولتی گیلان مافیایی وجود دارد که حتی مدیران را عزل و نصب می‌کنند!

وی گفت: سرمایه‌گذار در جلسه‌ای با مدیران ارشد استانداری مساعدت‌ها را کسب می‌کند اما وقتی به مدیران پایین‌تر در ادارات مراجعه می‌کند با بروکراسی‌های پیچیده و سنگاندازی‌هایی روبرو می‌شود و در نتیجه با فرار سرمایهگذار از استان به مشکلات اجتماعی حاصل از بیکاری جوانان گیلانی افزوده خواهد شد.

حاجی‌پور ادامه داد: باید با سرمایه گذاران جلسات خصوصی برگزار شود تا به روند سرمایه گذاری خود در استان غنی گیلان دلگرم شوند و مدیران ارشد استان باید با شناسایی کسانی که در این راه برای سرمایه گذاران سنگ اندازی می‌کنند، به‌طور جدی با آنها برخورد کنند تا سرمایه‌گذار با خاطر آسوده به کسب و کار خود توسعه دهد.

کد خبر 421372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.