۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
گوشی Mi 10 Youth Edition شیائومی معرفی شد

شرکت شیائومی گوشی Mi 10 Youth Edition را با قابلیت دوربین چهارگانه به طور رسمی معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی شیائومی Mi 10 Youth Edition که شباهت زیادی به شیائومی M10 لایت 5G دارد، به صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ مجهز شده و سنسور اثر انگشت نیز در قسمت پایین این صفحه نمایش قرار گرفته است. صفحه نمایش این گوشی به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت را داشته باشد که در مقایسه با گوشی‌های هوشمند دیگر یک مزیت محسوب می‌شود.

روی صفحه پشتی این گوشی هوشمند یک دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد؛ سنسور اصلی این دوربین ۴۸ مگاپیکسل با دریچه دیافراگرم f/1.8 است و یک دوربین هشت مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، یک دوربین پریسکوپی هشت مگاپیکسلی با بزرگنمایی پنج برابر اپتیکال و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی Mi 10 Youth Edition نیز در قسمت جلوی دستگاه است.

انرژی مورد نیاز گوشی جدید شیائومی توسط یک باطری چهار هزار و ۱۶۰ میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری MIUI 11 است. چیپست اسنپدراگون 765G به کار رفته در این گوشی هوشمند از مودم با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G بهره می‌برد.

گوشی Mi 10 Youth Edition شیائومی در چهار نسخه مختلف وارد بازار خواهد شد؛ مدل پایه از ۶ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که قیمت آن نیز ۲۹۷ دلار ارزیابی شده است. مدل بعدی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت ۳۲۵ دلار در اختیار کابران قرار می‌گیرد. نسخه‌های مجهز به هشت گیگابایت رم و دارای ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب ۳۵۳ و ۳۹۵ دلار وارد بازار می‌شود. شرکت شیائومی اعلام کرده است که این دستگاه در تاریخ ۱۱ اردیبهشت به فروش می‌رسد.

کد خبر 421012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.