بهره‌برداری از آبنمای موزیکال قنوات

شهردار قنوات گفت: بر اساس برنامه‌های شورای اسلامی و شهرداری در خصوص افزایش نشاط اجتماعی، آب نمای موزیکال بوستان شهدای گمنام شهر قنوات آماده بهره‌برداری است.

به گزارش ایمنا، رضا شکاری اظهار کرد: در آینده نزدیک و پس از رفع محدودیت‌های بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا در قم، این آب‌نما که در سطح استان نمونه است، افتتاح می‌شود.

وی افزود: در سال جهش تولید، شهرداری‌ها هم‌راستا با دیگر اجزای نظام اسلامی، موظف به ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش روحیه و انگیزه کاری جوانان هستند، به همین دلیل مدیریت شهری در شهر قنوات نیز از تمام ظرفیت‌های خود برای افزایش نشاط اجتماعی مردم در قالب تفریحات سالم و مشروع استفاده می‌کند که نمونه‌ای از آن در بهره‌برداری از آب نمای موزیکال بوستان شهدای گمنام این شهر قابل‌مشاهده است.

شهردار قنوات ادامه داد: بسترهای موردنیاز برای برگزاری ورزش صبحگاهی در شهر قنوات نیز به‌منظور تقویت نشاط اجتماعی شهروندان آماده‌شده است که پس از نابودی ویروس کرونا،‌ این موضوع با شرکت جمعی مردم محقق خواهد شد.

شکاری ادامه داد: افزایش نشاط اجتماعی هدف مهمی است که در اجرای برنامه‌های فرهنگی و عمرانی در شهرداری شهر قنوات دنبال می‌شود و این راهبرد با مشارکت مردم تاکنون نتایج مطلوبی در ارتقای سلامت جسمی و روحی شهروندان داشته است.

شهردار قنوات ادامه داد: به عقیده ما به هر اندازه که نسل جوان و خانواده‌ها نشاط بیشتری داشته باشند خروجی بخش صنعت و تولید در شهر افزایش خواهد یافت و این عامل مهمی برای تحقق راهبرد جهش تولید است.

شکاری افزود: نشاط اجتماعی عامل مهمی برای حضور فعال مردم در صحنه‌های گوناگون است که نمونه‌ای از آن در جریان مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهر قنوات به وقوع پیوست و موجب موفقیت‌های چشمگیری در کنترل شیوع این ویروس در سطح شهر شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 420915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.