فراخوان مشمولان متولد ۱۳۸۱ برای سربازی

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای همه مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۱ را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود فراخواند.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، در اطلاعیه این سازمان آمده است: همه مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۱ باید مطابق قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: افرادی که قبل از سن مشمولیت ترک تحصیل کرده و یا فارغ التحصیل شده اند، با ورود به سن مشمولیت (۱۸ سال تمام)، شش ماه مهلت دارند تا وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی مشمول که دارای معافیت تحصیلی بوده و برابر سقف سنوات تحصیلی تعیین شده، مشغول به تحصیل هستند در صورت ترک تحصیل، انصراف، اخراج و یا فراغت از تحصیل، حداکثر به مدت یک سال مهلت معرفی خواهند داشت.

همچنین متعهدین خدمت در نیروهای مسلح یا دستگاه های دولتی که قبل از اتمام تعهد، به هر دلیل شرایط ادامه خدمت را ندارند، از تاریخ انصراف از تعهد، حداکثر به مدت شش ماه مهلت داشته تا با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ برای ادامه خدمت دوره ضرورت اقدام کنند.

کد خبر 420814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.