موانع مالی اجرای طرح پیرایش شهری برداشته شود

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از شهردار می‌خواهم همچون سال گذشته به موضوع پیرایش شهری که تاکنون به نحو شایسته‌ای پیش رفته ورود کند تا موانع موجود بر سر تامین منابع آن حل شود و به‌واسطه این طرح، مشکلات آن رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی امروز (یکشنبه) در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: سال گذشته یکی از اقدامات بسیار خوبی که در زمینه سیما و منظر انجام شد، انتخاب یک خیابان در هرکدام از مناطق شهری برای اجرای پروژه پیرایش شهری بود.

وی افزود: طبق این طرح قرار شد اجرای  یک پروژه شهری به‌صورت کارگاهی با رویکردی مشخص در مناطق دنبال شده و تا پایان بهمن ۹۸، ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر از خیابان‌های مشخص شده به صورت پایلوت طرح پیرایش شهری اجرا شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شیوع کرونا در برخی از مناطق اجرای این پروژه‌ها را دچار وقفه کرده بود، تصریح کرد: قرار بود پس از اجرای این میزان از طرح در سال ۹۸، در سال ۹۹ تمام خیابان‌های مذکور با طرح‌هایی که پیش‌بینی شده و با همان ترکیب مسیر خود را پیش ببرند.

وی خاطرنشان کرد: از شهردار می‌خواهم همچون سال گذشته به این موضوع که تاکنون به نحو شایسته‌ای پیش رفته ورود کند تا موانع موجود بر سر تامین منابع آن حل شود و به‌واسطه این طرح، مشکلات پیرایش شهری بهبود یابد.

کد خبر 420789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.