اصفهانی ها در اولین دوره مسابقات مجازی کیک بوکسینگ واکو ایران خوش درخشیدند

اولین دوره مسابقات مجازی کیک بوکسینگ‌ واکو با هدف پویش در خانه بمانیم تحت عنوان جام «مبارزه با کرونا» با شناخت نفرات برتر در دو بخش آقایان و بانوان ‌به پایان رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، این رقابتها با حمایت کنفدراسیون‌آسیا و در ۴ استایل موزیکال فرم (سافت استایل و هارد استایل با سلاح و بدون‌ سلاح ) در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با حضو بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۱۲ استان کشور بصورت پخش زنده ( آنلاین) برای اولین بار در ایران و جهان برگزار گردید.

مسئولیت برگزاری این مسابقات را رضا دیناروند رئیس کمیته مسابقات و محمدرضا رمضانی رئیس کمیته داوران انجمن واکو ایران تحت نظارت مستقیم دکتر ناصر نصیری رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) برعهده داشتند.
همچنین محمدرضا ذره، عباس گیاهی، عبدالرضا رسولی ، شهرام اسدی و زینب جباری از داوران رسمی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران قضاوت این مسابقات را طبق قوانین بین المللی حاکم بر انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران انجام‌دادند.

در بخش آقایان رده سنی بزرگسالان محمد استوار، حسین مکی و امیر رضا محسنی از کرمان و محمد باقری از گیلان، در جوانان مهدی عالی از اصفهان و در نوجوانان امیر حسین کاراموزیان از کرمان در ۲ فرم و سبحان نارویی از سیستان و بلوچستان در بخشهای مختلف به عنوان نخست دست یافتند.

همچنین در بخش بانوان‌ رده سنی بزرگسالان فائزه سلیمانی در ۲ فرم و فاطمه اسماعیلی از اصفهان و ستاره یادگاری از گیلان، در جوانان بیتا خبری از اصفهان در ۲ فرم، مهدیه شعبانی از خراسان رضوی و مهرانا موگویی از لرستان و در نوجوانان حدیث حسینی از اصفهان در ۲ فرم، مطهره کیخا از سیستان و بلوچستان و مبینا بی نیاز از کهکیلویه و بویراحمد در بخشهای مختلف به عنوان قهرمانی رسیدند.

کد خبر 420672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.