افزایش ۱۰ برابری پرداخت تسهیلات به بازنشستگان و کارگران

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران که به صورت آورده نقدی و غیر نقدی است، در دو بخش پرداخت تسهیلات به جامعه زحمتکش کارگران و بازنشستگان و پرداخت تسهیلات به بخش‌های اقتصادی کشور برای رشد تولید و تحقق شعار جهش تولید تاثیر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"افزایش ۱۰ برابری پرداخت تسهیلات به بازنشستگان و کارگران

للـه ‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، اعلام کرد که طبق استانداردهای بین‌المللی و اعلام بانک مرکزی حداقل نرخ ۸ درصد است؛ لذا برای تقویت این نرخ در بانک رفاه کارگران، با افزایش سرمایه بانک از ۲۳ هزار میلیارد ریال به ۲۰۰ هزار میلیارد ریال موافقت شده است.

به گفته او، افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران که به صورت آورده نقدی و غیر نقدی است، در دو بخش پرداخت تسهیلات به جامعه زحمتکش کارگران و بازنشستگان و پرداخت تسهیلات به بخش‌های اقتصادی کشور برای رشد تولید و تحقق شعار جهش تولید تاثیر دارد.

به گفته مدیر عامل بانک رفاه کارگران، با افزایش سرمایه، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و سایر تسهیلات به کارگران و بازنشستگان در سال جدید بیش از ۱۰ برابر خواهد شد و در آینده نیز وضعیت بهتر و مطلوب‌تری خواهند داشت.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد که مرکز حمایت اجتماعی و اشتغالزایی مناطق محروم در بانک رفاه کارگران راه‌اندازی شده و هدف خود را حمایت از رفع محرومیت و اشتغال در مناطق محروم کشور تعیین کرده است."

کد خبر 420660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.