تداوم ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر لوندویل

شهردار لوندویل گفت: شهرداری از زمان شیوع ویروس کرونا برای مقابله با آن در چندین مرحله معابر و اماکن عمومی این شهر را ضدعفونی کرده و این اقدامات تا قطع کامل زنجیره انتقال تداوم خواهد داشت.

نعمت یاورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این مدت واحد آتش نشانی شهرداری لوندویل معابر شهری ، ساختمان اداری و محوطه شهرداری و همچنین پاسگاه انتظامی شهر لوندویل را در چندین مرحله ضدعفونی کرده و در این زمینه با شهرداری آستارا همکاری خوبی داشته است. 

وی افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان، همه پارک‌ها، اماکن گردشگری و طرح‌ های ساحلی شهر لوندویل به ویژه در روز طبیعت تعطیل بود و از برپاکردن چادر و اطراق شهروندان جلوگیری شد.

شهردار لوندویل عنوان کرد: مدیریت شهری لوندویل به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر در خصوص راهکارهای پیشگیری از انتقال و مراقبت از شهروندان در مقابل شیوع ویروس کرونا علاوه بر نصب بنر در سطح شهر، اقدام به بازنشر مطالب آموزشی در فضای مجازی کرده است.

یاورپور اضافه کرد: برای حفظ سلامت کارکنان شهرداری در مقابله با شیوع ویروس کرونا کلاس آموزشی با حضور کارشناسان بهداشت محیط برگزار و ماسک و دستکش تهیه و در بین آنان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری لوندویل در چندین مرحله ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان در بین شهروندان توزیع کرده است، افزود: از شهروندان انتظار داریم، هنگام حضور در اجتماعات با رعایت بهداشت فردی از رهاسازی ماسک و دستکش یکبارمصرف در معابر و اماکن عمومی شهر خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل با ۱۱ نفر جمعیت از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 420656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.