اعطای وام ۲ میلیون تومانی به تاکسی‌داران سنندجی

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از اعطای وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون ریالی به رانندگان تاکسی سنندجی خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیر جمشیدنژاد اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا، استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی کاهش یافت و رانندگان ناوگان در این دو ماه با کاهش درآمد مواجهه بودند، بر این اساس و در راستای حمایت از رانندگان ناوگان تاکسی‌رانی اتحادیه تاکسیرانی کل کشور با یکی از بانک‌های عامل جهت پرداخت وام  قرض الحسنه به این قشر به توافق رسید.

وی با اشاره به پرداخت وام ۲۰ میلیون ریالی به رانندگان تاکسی افزود: اتحادیه تاکسیرانان فقط ۲۶۰ سهمیه وام را به رانندگان تاکسی در سنندج اختصاص داده است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: با توجه به اینکه بیش از سه هزار تاکسی فعال در سطح شهر وجود دارد و به دلیل اینکه حقی از کسی ضایع نشود با حضور نمایندگان، رانندگان تاکسی  قرعه‌کشی انجام و ۲۶۰ راننده جهت دریافت وام قرض الحسنه انتخاب شدند.

جمشیدنژاد عنوان کرد: این قرعه‌کشی بین رانندگان تاکسی خطی و مسیری انجام و لیست افراد انتخاب شده به اتحادیه تاکسیرانی کل کشور جهت دریافت وام  ارسال شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 420266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.