پرداخت معوقات کارگران شهرداری الشتر

شهردار الشتر گفت: ۱۲ ماه حقوق معوقه کارگران و کارمندان شهرداری این شهر پرداخت شد.

به گزارش ایمنا، علی یوسفوند اظهار کرد: برخی کارگران ۱۸ ماه  و برخی کارمندان رسمی ۱۴ ماه حقوق معوقه داشتند که از شش ماه گذشته تاکنون ۱۲ ماه از حقوق‌های معوقه آنان پرداخت شده است. 

وی گفت:پرداخت حقوق پرسنل شهرداری از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شورای اسلامی شهر و شهرداری الشتر بوده و نهایت تلاش مجموعه مدیریت شهری بر پرداخت حقوق و معوقه آن‌ها در اولین بازه زمانی است.

شهردار الشتر با اشاره به پاکسازی سایت دفع زباله خرگوشناب افزود: سایت دفع زباله شهر الشتر به دلیل قرارگیری چاه های تامین آب شرب شهرستان در این منطقه می تواند به لحاظ زیست محیطی در درازمدت مشکلاتی برای اهالی ایجاد نماید و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با محیط زیست، تاکنون نتوانسته‌ایم سایت دفع زباله دیگری را که از لحاظ زیست محیطی مورد تایید باشد، انتخاب کنیم.

یوسفوند افزود: به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات بهداشتی برای منطقه، شهروندان و حیوانات وحشی، منطقه خرگوشناب پاکسازی و تمامی زباله‌های آن با حفر کانال و ریختن خاک بر روی آنها به صورت بهداشتی دفن شدند.

وی از تشکیل پرونده قضایی برای دو نفر از اهالی شهرستان که اقدام به خشک کردن پنج اصله درخت چنار قدیمی موجود در  انتهای خیابان امام(ره) با استفاده از چسب رنگ و بستن دور آنها با پلاستیک کرده بودند، خبر داد و گفت: این دو متخلف بلافاصله با تشکیل پرونده قضایی به دادگستری معرفی شدند و از خشک شدن این درخت های قدیمی که ریه شهر و نماد قدمت شهر الشتر هستند جلوگیری شد. 

منبع: ایرنا

کد خبر 420158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.