پرتاب اولین موشک به سمت مدیران سرخابی

گویا این روزها مدیران سرخابی مار سختی برای حفظ ستاره های خود در فصل نقل و انتقالات پیش رو دارند.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه شنبه دو اردیبهشت ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "پرتاب اولین موشک به سمت مدیران سرخابی" به اظهارات اخیر فرشید اسماعیلی و شجاع خلیل زاده پرداخت، اظهاراتی که هر کدام تهدیدی برای ترک باشگاه‌های پایتخت محسوب می‌شود و می‌تواند بزرگترین چالش مدیران سرخابی همین نگه داشتن ستاره‌های فعلی تیم‌ها باشد.

"گل" با عنوان"حفظ ستاره‌ها" به پروژه بزرگ پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات پرداخت، جایی که بشار رسن قصد رفتن دارد، شجاع تهدید به رفتن می‌کند و ترابی و علیپور نیز سودای لژیونر شدن را در سر دارند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "به پرسپولیس بدهی نداریم"  به ادعای کارگزار برند پرسپولیس پرداخت، جایی که این کارگزار مدعی است ایراداتی که باشگاه پرسپولیس گرفته است روند جذب اسپانسر را متوقف کرده است، البته که به ادعای آنها تا به حال ۲۵ میلیارد به پرسپولیس از همین راه تزریق شده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بحرین یا همان میزبان لیگ قهرمانان آسیا" به تصمیم غریب به یقین کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر متمرکز برگزار شدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در یکی از دو کشور بحرین یا همان پرداخت.

"ایران ورزشی" با عنوان"جدول می‌گوید پرسپولیس قهرمان می‌شود" به اظهارات اخیر برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با این روزنامه پرداخت، جایی که سرمربی سابق سرخ‌ها معتقد است پرسپولیس این فصل قهرمانی چهارم را نیز جشن خواهد گرفت.

"پیروزی" با عنوان"علف های هرز علیه جادوگر" به حملات چند هزار نفری خواننده خارج نشین معروف به صفحه شخصی علی کریمی پرداخت، حملاتی که آغاز آن با عدم پاسخ علی کریمی به ابراز علاقه آرات حسینی شکل گرفت.

"صدای سپاهان" با عنوان "آقایی در دی ۹۸ قرارداد خود را تمدید کرد آقایان" به برخی شایعه‌ها در خصوص رفتن سعید آقایی در پایان فصل از سپاهان پاسخ داد.

کد خبر 419864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.