بخشش ۲ ماه اجاره‌بهاری املاک شهرداری فولادشهر

شهردار فولادشهر گفت: شهرداری فولادشهر با هدف حمایت از اصناف و کسبه در شرایط رکود بازار به دلیل شیوع ویروس کرونا لایحه معافیت پرداخت اجاره بهای ماه‌های اسفند ۹۸ و فرودین ۹۹ مستاجران املاک شهرداری را به شورای اسلامی شهر تقدیم کرد که با رای همه اعضا تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، بابک محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به تبعات منفی شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد شهر و شهروندان، اظهار کرد: این وضعیت در کشورهای مختلف جهان سبب رکود اقتصادی شد که بخش زیادی از آن بر دوش شهرها بود.

وی افزود: در هفته‌های اخیر اقتصاد این شهر نیز همانند دیگر مناطق شهرستان لنجان با رکود شدید رو به رو شده است.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: حفظ سلامت شهروندان مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری است، بنابراین برای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اقداماتی همچون تعطیلی بازار با هدف کاهش ارتباطات عمومی و در امان ماندن شهروندان از ابتلا به ویروس کرونا انجام شد.

محمدی اضافه کرد: مدیریت شهری فولادشهر با هدف حمایت از اصناف و کسبه در شرایط رکود بازار، لایحه معافیت پرداخت اجاره بهای ماه‌های اسفند ۹۸ و فرودین ۹۹ مستاجران املاک شهرداری را به شورای اسلامی شهر تقدیم کرد که با رای همه اعضا تصویب شد.

وی عنوان کرد: حمایت از اصناف آسیب دیده و فرهنگسازی برای دیگر موجرها جهت حمایت از مستاجران در شرایط فعلی از اهداف اجرای طرح بخشودگی اجاره‌بهای املاک تحت تملک ‌شهرداری بود.

کد خبر 419857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.