دلیل ترک جلسه علنی توسط اعضای شورای شهر مشهد چه بود؟

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد درباره عدم قانع شدن خود از پاسخ شهردار در جلسه علنی و دلیل ترک جلسه توسط چند تن از اعضا توضیح داد.

محمد حاجیان شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره علت قانع نشدن وی در پاسخ شهردار مشهد در جلسه علنی شورای شهر، اظهار کرد: آیین‌نامه را بخوانید تا مشخص شود آیین‌نامه چه می‌گوید و شهرداری چه کرده است؛ می‌شود یک فردی پروانه ساختمان از شهرداری بگیرید و بگوید بعد از آن نقشه‌های اجرایی آن را می‌آورم؟ پاسخ‌های شهردار در جلسه امروز به همین شکل بود.

وی اختلاف نظری که میان اعضا در جلسه علنی شورای شهر اتفاق افتاد را ناشی از تفسیر ماده ۶۸ آیین‌نامه شورا دانست و افزود: درخصوص این سوال و سوال خانم رمارم که چند ماه قبل در صحن مطرح شد، دوگانگی وجود داشت که اعضا نسبت به آن معترض بودند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد تصریح کرد: پس از پاسخ‌های شهردار در جلسه علنی، از هیئت رئیسه درخواست کردم که فرصتی داده شود تا پاسخ‌های شهردار را بیشتر بررسی کنم اما اصرار بر رای‌گیری بود و همین موضوع باعث اختلاف میان اعضا شد و چند تن از آن‌ها جلسه را ترک کردند.

وی ادامه داد: در آیین‌نامه شورا آمده که باید در همان جلسه، تکلیف سوال از شهردار مشخص شود اما در قانون بالادستی اینگونه نیست؛ به نظر من باید آیین‌نامه اصلاح شود تا موضوع نظارت به درستی تحقق پیدا کند.

کد خبر 419779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.