ناوگان اتوبوسرانی سبزوار فعالیت نمی‌کند

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: اتوبوس‌های درون‌شهری سبزوار فعلا فعالیت ندارد و هرگونه فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا است.

به گزارش ایمنا، مجید استیری اظهار کرد در حال حاضر با توجه به حضور کارکنان در ادارات، فقط در مسیر توحید شهر آن هم از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح  و از ساعت ۱۳ تا ۱۵ ارائه خدمات اتوبوسرانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حاضر حاضر کابین رانندگان اتوبوس‌ها با کاور از قسمت مسافران جداسازی شده و استفاده از ماسک و دستکش برای آنان به صورت الزام درآمده است، ادامه داد: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی پس از مصوبه ستاد مقابله با کرونا و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل های مرتبط بهداشتی در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار با بیان اینکه طبق گفته کارشناسان تردد و فعالیت اتوبوس های درون‌شهری حدود ۳۰ درصد در انتقال ویروس کرونا نقش دارد، عنوان کرد: برای ما سلامتی همه شهروندان در اولویت بوده و با توجه به شرایط فعلی در خانه ماندن و جلوگیری از سفرهای غیرضرور درون شهری پیشنهاد می‌شود.

استیری گفت: مهم‌ترین شرط فعالیت اتوبوس‌ها همکاری تمامی شهروندان و رعایت بهداشت فردی توسط مسافران، استفاده از دستکش و ماسک در داخل اتوبوس‌ها، رعایت فاصله اجتماعی در ایستگاه‌ها و داخل اتوبوس با رعایت پروتکل ابلاغی وزارت بهداشت خواهد بود.

کد خبر 419536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.