آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در اصفهان در ۳۰ فروردین ماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار بیماران جدید مبتلا به کرونا ویروس، ترخیص شدگان و تعداد بیماران تحت مراقبت های ویژه با وضعیت شدیدتر در بیمارستان ها طی ۲۴ ساعت اخیر را تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۹۱ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس باعلائم بالینی وارد سیستم درمانی شده و تحت بستری قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در همین زمان  تعداد ۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در مراکز درمانی و بیمارستان ها تحت مراقبت بودن با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: اکنون تعداد کل بیماران در بیمارستان های ویژه بستری کرونا در استان تعداد ۸۲۵ نفر است که متاسفانه از این آمار تعداد ۱۹۵ بیمار در بخش مراقبت های ویژه در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

وی تصریح کرد: آمارهای ارائه شده این چند روز نشان می دهد که روزانه با ابتلا ۱۰۰ نفر به کرونا ویروس و بستری شدگان جدیدی رو به رو هستیم و این ارقام حاکی از آن است که استان اصفهان در مورد ابتلا به این ویروس به یک عددثابتی رسیده است.

نجیمی تاکید کرد: این عدد ثابت نشان می دهد که از یک سو با افزایش ناگهانی تعداد مبتلایان در استان مواجه نیستم و این خبر خوشایندی است. از سوی دیگر امیدواریم که هر چه سریع تر این تعداد به سمت نزول و کاهش پیش رود تا بتواینم هر چه زودتر مشکل ابتلا به کرونا ویروس را در استان کم رنگ تر مشاهده کنیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: بسیاری از استان ها در زمینه ابتلا به کرونا ویروس روند نزولی را اعلام کردند اما استان اصفهان هنوز به این روند نرسیده است.

وی تاکید کرد: لازم می دانیم که همه همشهریان نسبت به رعایت همه توصیه هایی که قبلا به آن تاکیده شده است توجه کامل داشته باشند. باید مردم برای موارد ضروری از منزل خارج شوند، رعایت این موارد در جامعه بر اساس پروتکل های تعیین شده برای حضور اصناف، افراد و حمل و نقل عمومی در جامعه ابلاغ شده است. امیدواریم با توجه به پروتکل ها مشخص شده به زودی با کاهش روند بیماران در استان مواجه باشیم.

کد خبر 419444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.