کامبک نیمه‌کاره همراه با سوپر گل‌های زردآبی/ استقلال ۴-۳ سپاهان لیگ دهم + فیلم بازی

سپاهان و استقلال در فصل دهم در حالی به مصاف رفتند که استقلال ابتدا سه بر صفر پیش افتاد اما سپاهان به بازی برگشت ولی نتوانست نتیجه را حفظ کند. علاوه بر این اتفاقات گل‌های فوق‌العاده‌ای از سوی هر دو تیم به ثمر رسید تا یکی از تماشایی‌ترین فوتبال‌های لیگ برتر در تاریخ ثبت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهریور ماه سال ۸۹ سپاهان و استقلال در استادیوم آزادی یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ برتر فوتبال را از خود به نمایش گذاشتند. قلعه‌نویی که دومین فصل حضورش بر روی نیمکت زردپوشان اصفهانی را تجربه می‌کرد بازی مقابل تیم سابق‌اش را خوب شروع کرد. میداوودی دقیقه ۱۸ تیر اول را به دروازه رحمتی فرستاد. چند دقیقه بعد، فرهاد مجیدی ستاره استقلال و سرمربی کنونی این تیم توپ را گام گام در قلب خط دفاعی سپاهان پیش برد و پس از پشت سر گذاشتن ملی‌پوشانی نظیر عقیلی و بیگ زاده گل انفرادی خاصی را در تاریخ فوتبال ایران به نام خود نوشت. این گل شیرازه سپاهان در نیمه نخست را از هم پاشاند تا این میداوودی در واپسین دقایق نیمه اول با یک ضربه قیچی آبی‌های پایتخت را با سه گل اختلاف به رختکن بفرستد.

نیمه دوم اما موتور تیم قلعه‌نویی روشن شد. سانتر بازیکنان سپاهان به محوطه استقلال را مدافعان آبی‌پوش برگرداند اما هاشم بیگ زاده با یک والی تماشایی دقیقه ۶۱ اولین گل را جبران کرد. سپاهان دو گل دیگر نیز تا دقیقه ۷۵ به ثمر راساند تا همه چیز به تساوی کشیده شود. ابتدا یانوش مهاجم صربستانی سپاهان از ضربه آزاد به دست آمده نهایت استفاده را برد و با شوتی سرکش بهنام محمدی را تسلیم خود کرد و گلی بی‌نظیر را وارد دروازه استقلال کرد. پس از آن پرتاب دست بازیکنان سپاهان با خروج اشتباه دروازبان و مدافعین استقلال به یانوش رسید تا با ضربه‌ای ساده گل سوم را به آبی‌های میدان بزند.این نتیجه اما چندان پایدار نبود و ۶ دقیقه بعد، استقلال از روی ضربه آزاد به گل چهار دست یافتند. توپ ارسالی در ادامه با اشتباه رحمتی همراه شد تا برهانی گل پیروزی بخش استقلال را وارد دروازه طلایی‌پوشان اصفهان بکند.

 با وجود این که یکی از خاص‌ترین کامبک‌های لیگ نیمه کاره ماند و سپاهان قلعه‌نویی نتوانست از چیزی که به در تهران به آن رسید محافظت کند، ولی استقلال سپاهان لیگ دهم یکی از جذاب‌ و با کلاس‌ترین فوتبال‌های باشگاهی تاریخ ایران است. بازی‌ای که یک تنه می‌تواندمتر و معیار لیگ برتر ما را کیلومترها جا به جا کند.

لیگ برتر جام خلیج فارس  ۸۹-۹۰

استادیوم: آزادی تهران

تاریخ برگزاری: ۵ شهریور ۸۹

استقلال ۴- ۳ سپاهان

کد خبر 419300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 2
    چقد تابلو استقلالی بودی مزدک