بسته بودن تمام مراکز گردشگری و راه‌های ورودی ناژوان تا اطلاع ثانوی

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: بر اساس مفاد دستورالعمل ستاد مقابله با شیوع کرونا در استان اصفهان، تا اطلاع ثانوی همه مراکز گردشگری ناژوان و راه‌های ورودی وسایل نقلیه به این مجموعه بسته است.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از شهروندان انتظار داریم ضمن رعایت الزامات بهداشتی از حضور در بوستان ها و فضاهای تفریحی ناژوان خودداری کنند اما در حال حاضر علیرغم توصیه های مکرر، شاهد حضور برخی شهروندان در جاده سلامت هستیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به نقش مبلمان پارک‌ها و وسایل عمومی مستقر در بوستان‌ها در شیوع آلودگی، ادامه داد: استفاده از سایت های بازی کودکان در مجموعه ناژوان نیز مطابق دستورالعمل ابلاغی ممنوع است.

وی در خصوص برنامه ضدعفونی مراکز تفریخی ناژوان در طول ایام سال افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در شهر اصفهان، ضدعفونی مراکز ناژوان و محل های عمومی مجموعه با برنامه ریزی ویژه و به صورت گسترده انجام می‌شود.

هاشمیان تاکید کرد: تمام مراکز تفریحی ناژوان از ششم اسفند ماه سال گذشته بسته شده و تا اطلاع ثانوی و اعلام دستورالعمل های جدید تعطیلی مراکز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 419020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.