۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
بوستان‌های بیرجند تعطیل است

رییس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیرجند گفت: روند تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها تا پایان فروردین ادامه دارد و همچنان سرویس‌های بهداشتی تعطیل بوده و ورودی پارک‌ها نیز تابلوی هشدار ورود ممنوع نصب شده است.

به گزارش ایمنا، امیر ابراهیم‌زاده اظهار کرد: در چارچوب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ورود به بوستان‌ها و پارک‌های شهر از هشتم فروردین تا ۲۳ فروردین تعطیل شد که این ممنوعیت با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند همچنان به قوت خود باقی است. 

وی علت اصلی اتخاذ این تصمیمات را حفظ سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: مردم در زمان‌های اعلام شده رعایت و از تجمع در بوستان‌ها خودداری کردند هرچند از ابتدای این هفته به صورت محدود برخی افراد از محیط پارک‌ها به عنوان «پیاده‌روی» استفاده می‌کنند اما اجازه هیچ گونه تجمع و فعالیت در بوستان‌ها داده نمی‌شود. 

رییس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیرجند اضافه کرد: محدوده وسایل بازی پارک‌ها و شهربازی نیز به طول کامل مسدود است و اجازه ورود داده نمی‌شود. 

ابراهیم‌زاده با اشاره به ضد عفونی محیط پارک‌ها و وسایل ورزشی و بازی گفت: ۳۵ بوستان در شهر بیرجند، بزرگ و جمعیت پذیر هستند که تاکنون با نظارت کامل از ورود جمعیت جلوگیری شده و البته مردم هم به دلیل فرهنگ بالایی که دارند و کسب آگاهی لازم درباره بیماری کرونا به توصیه‌ها توجه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نمونه این همراهی و همکاری در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین بود و مردم از حضور در بوستان‌ها و اماکن تفریحی خودداری کردند. 

وی با تاکید بر ممنوعیت نصب چادر در بوستان‌ها و سایر فضاهای سطح شهر ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود چنانچه طرح فاصله‌گذاری هوشمند برای اردیبهشت ماه نیز تمدید شد همچنان نکات مد نظر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خودداری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 419014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.