۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
اصلاح بودجه شهرداری سبزوار

شهردار سبزوار از تصویب بودجه ۳۶۷ میلیارد تومانی شهرداری این شهر و اصلاح ۲۷ مورد از تبصره‌های آن خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید علی کوشکی اظهار کرد: کار تیمی سرلوحه کار ما است، نباید بگذاریم در مسیر توسعه و عمران شهر، دچار روزمرگی و دست کشیدن از تلاش شویم.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۳۶۷ میلیارد تومانی شهرداری و اصلاح ۲۷ مورد از تبصره‌های بودجه ۹۹، عنوان کرد: معاونان و مدیران، برنامه‌های راهبردی و عملیاتی خود را در زمینه کاهش هزینه‌ها، برنامه ریزی‌های اجرایی، افزایش و بهره‌وری بیشتر هر چه سریع‌تر ارائه کنند تا بتوانیم با برنامه‌ریزی مدون، خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه کنیم.

شهردار سبزوار با تاکید بر اینکه با همراهی شهروندان و تلاش بی‌وقفه کادر پزشکی و پرستاری با مدد خداوند، کرونا به زودی شکست خواهد خورد، تصریح کرد: نباید کارها و پروژه‌ها بدین منظور معطل بماند، باید با رعایت فاصله اجتماعی، رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی با برگزاری جلسات اجرایی و راهبردی امور را پیش ببریم.

کوشکی به تغییر دو تن از روسای ادارات و انتصاب یک رئیس اداره در شهرداری اشاره کرد و گفت: برای کیفیت بخشی و ارتقای سطح خدمات و همچنین برون رفت از روزمرگی‌ها نیازمند تغییر هستیم، امیدوارم با این تغییر مدیریتی، بیشتر شاهد کیفیت بخشی و ارتقاء سطح خدمات در سازمانهای عمران ، حمل و نقل و بار و مسافر و اداره کارگزینی شهرداری باشیم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته شاهد شتاب عمرانی در ارگ امیریه و بلوک پنج آن، احداث بزرگراه ابریشم، مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی و چندین طرح دیگر بودیم و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده امید است با یک جهش علمی و عملی می‌توانیم توسعه کهن شهر دیار سربداران را بیش از پیش را رقم بزنیم.

کد خبر 418986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.