ضدعفونی گلپایگان با ۵۰ هزار لیتر محلول

شهردار گلپایگان گفت: از ابتدای زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۵۰۰ لیتر آب ژاول و ۵۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی برای گندزدایی در این شهر استفاده شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات شهرداری در مقابله با شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا در شهر گلپایگان با همکاری شبکه بهداشت و درمان کارگاه‌ آموزش پیشگیری از شیوع کرونا برای کارکنان ستادی و کارگران واحدهای مختلف شهرداری و ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری برگزار شد.

وی گفت: ستاد پیشگیری از کرونا در شهرداری گلپایگان فعال است و پیام‌های مدیریت شهری و ستاد پیشگیری از شیوع کرونا از طریق تابلوهای شهری، شبکه‌های مجازی و رسانه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی می‌شود.

شهردار گلپایگان عنوان کرد: پایانه مسافربری حمل و نقل برون‌شهری گلپایگان از یکم تا ۲۳ فروردین به مقصد استان‌های تهران، کرج، اصفهان، قم و اراک تعطیل شد، البته با شروع مجدد فعالیت پایانه حمل و نقل تنها به مقصد استان‌های تهران و اصفهان و کرج انجام می‌شود.

 وی ادامه داد: محدودیت منع تردد و اجرای طرح زوج و فرد خودروها در شهر گلپایگان و تبلیغات منع تردد خودروها در روزهای ۱۲ و۱۳ فروردین ماه و تمدید مهلت تخفیف پرداخت عوارض شهری تا پایان فروردین‌ماه در راستای جلوگیری از تجمعات از اقدامات شهرداری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: به دنبال شیوع کرونا پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری تعطیل و فعالیت اصناف غیرضروری محدود و ورودی آرامستان "قاضی زاهدی" گلپایگان مسدود شد.

شکرزاده گفت: شهرداری سه مسابقه مجازی خانوادگی دارای جوائز نفیس برای تشویق خانواده‌ها به ماندن در خانه از طریق شبکه‌های مجازی و رسانه‌های اجتماعی برگزار کرد.

وی اضافه کرد: از ابتدای زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۵۰۰ لیتر آب ژاول و ۵۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی برای گندزدایی در این شهر استفاده و محلول آب ژاول رایگان بین شهروندان توزیع شده است.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه شهرداری بازار دست‌فروش‌ها را تعطیل و از فعالیت دوره‌گردها و مراکز غیر مجاز خرید ضایعات و تفکیک زباله جلوگیری کرده است، گفت: برنامه‌ها و افتتاح‌ پروژه‌های شهرداری به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.

شکرزاده عنوان کرد: پایش تصویری میادین، معابر و مرکز شهر و همچنین شیفت‌بندی و کاهش ساعات کاری و تعداد پرسنل ستادی تا یک سوم و خاموشی برق پارک‌ها تا ساعت ۲۴ شب از دیگر اقدامات شهرداری در پیشگیری از کرونا بوده است.

کد خبر 418884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.