مسابقه شهرداری قزوین به مناسبت نیمه شعبان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان به مناسبت گرامیداشت میلاد امام عصر (عج) میهمان خانه‌های شهروندان قزوینی است.

به گزارش ایمنا، محمد درافشانی اظهار کرد: «فضا سازی و تزئین داخل و بیرون منزل»، «تهیه شیرینی، شربت خانگی و پذیرایی در منزل»، «شعر خوانی توسط فرزندان یا پدر خانواده»، «نقاشی کودکان با موضوع امام عصر (عج)»، «قرائت دعای فرج و ذکر صلوات» و «ارسال دل نوشته با امام زمان (عج) را محورهای مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان است.

وی اضافه کرد: جشن نیمه شعبان هر سال در سطح شهر قزوین بسیار پرشور و با برنامه‌های فراوان و متنوع فرهنگی برگزار می‌شد، اما امسال با توجه به شیوه ویروس کرونا بر آن شدیم تا ضمن ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار با برگزاری این مسابقه شور و نشاط را در میان خانواده‌ها ایجاد کنیم.

معاون شهردار فزوین خاطرنشان کرد: در این ایام که مجبور به ماندن در خانه هستیم تا زنجیره ویروس کرونا قطع شود، می‌توانیم جشن میلاد امام زمان (عج) را همراه اعضای خانواده در خانه و با تهیه شربت و شیرینی خانگی، تزئین خانه و برنامه دیگر برگزار و از ایده‌های فرزندانمان نیز استفاده کنیم.

درافشانی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه از مراسم جشن خود در منزل عکس و فیلم کوتاه تهیه و به آدرس مجازی به شماره ۰۹۰۱۸۰۸۷۴۵۵ ارسال کنند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار به مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان تا ۲۵ فروردین ماه سال‌جاری است.

منبع: مهر

کد خبر 417795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.