نژادبهرام: چرا نماینده پارلمان شهری در ستاد ملی کرونا حضور ندارد؟

عضو هیئت رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جای تعجب دارد که چرا نماینده پارلمان شهری در ستاد ملی کرونا حضور ندارد و ما نمی‌توانیم از مطالبات مردم در این ستاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نژاد بهرام امروز (یکشنبه) در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: با وجود توصیه‌های بسیار به شهروندان برای ماندن در خانه‌هایشان، مشاهده شد که روز گذشته (۱۶ فروردین) ترافیک برخی مناطق شهر در ۲۰ روز گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین نیازهای اقتصادی اصناف با کارکنان دولت متفاوت است، افزود: ستاد کرونا پیش از آنکه سیاست یک بام و دو هوا را اتخاذ کند، به وضعیت معیشتی اصناف بیندیشید.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر کرونا از بین رفته و ما خبر نداریم به ما اطلاع بدهند. هم اکنون ترافیک در تهران به شدت نگران کننده است و برنامه‌های انجام شده بر خلاف سیاست‌های گذشته به شمار می‌رود.

نژادبهرام با اشاره به اهمیت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تهران در کشور، اضافه کرد: جای تعجب دارد که چرا نماینده پارلمان شهری در ستاد ملی کرونا حضور ندارد و ما نمی‌توانیم از مطالبات مردم در این ستاد کنیم.

وی از شهردار تهران خواست برنامه‌های خود برای مقابله با بحران کرونا را تا پایان تابستان و حتی تا پایان سال ۹۹ ارائه دهد و خاطرنشان کرد: مدیریت شهری باید نسبت به تهیه و تدوین برنامه برای شهر اقدام کند زیرا کرونا حداقل تا پایان بهار و احتمال زیاد تا پایان تابستان همچنان وجود خواهد داشت.

کد خبر 417543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.