استفاده از ۵۰۰ هزار لیتر محلول برای ضدعفونی دامغان

شهردار دامغان گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار لیتر محلول‌ پاشی به منظور ضدعفونی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهر اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، مسلم نصرتی اظهار کرد: هشت اکیپ مردمی در کنار شهرداری دامغان به انجام عملیات ضدعفونی در سطح معابر شهری می‌پردازند که روزانه بیش از ۲۰ هزار لیتر محلول در این زمینه استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی شهر دامغان، از اوایل شیوع این ویروس تاکنون در ۲۶ شب اجرا شده است.

شهردار دامغان ادامه داد: این طرح با همکاری گروه‌های مردمی، کشاورزی، بسیج و سپاه در قالب چندین تیم و به صورت برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود و تمام سطح شهر، هر شب ضدعفونی می‌شود.

نصرتی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت نیروی انسانی و اجرای صحیح عملیات، افراد با کسب مهارت‌های لازم و به صورت متمرکز به انجام این طرح مشغول هستند.

وی با اشاره به آمادگی شهرداری برای ذخیره‌سازی محلول ضدعفونی، گفت: تاکنون برای ۸۰ نفر از عوامل اجرایی این طرح، کارت اجرایی صادر شده است.

شهردار دامغان اضافه کرد: برای جلوگیری از تخریب تجهیزات درون شهری و وسایل تیم گشت، اجرای طرح ضدعفونی با استفاده از یک برنامه خاص انجام می‌شود.

نصرتی گفت: کارکنان خدمات شهری، در زمینه جمع‌آوری پسماندهای منازل و واحدهای درمانی با تقویت اکیپ‌های خود به صورت جدی و با شکل اصولی در زمینه دفع زباله‌ها نظارت دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 416327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.