۷۰ تن پرتقال و  سیب در نطنز و بادرود توزیع می شود

فرماندار نطنز گفت: امسال با توجه به نیاز شهرستان مقدار ۷۰ تن میوه شب عید، پرتقال و سیب، در سطح شهرستان نطنز توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، رمضانعلی فردوسی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نطنز میوه‌های توزیعی را پرتقال و سیب اعلام کرد و گفت: میوه‌های تهیه شده از محل‌های تولید این میوه‌ها خریداری شده است. با استفاده از تجارب سال گذشته در این خصوص، تلاش می‌شود میوه شب عید با قیمت مناسب در اختیار همه مردم و به خصوص اقشار محروم جامعه قرار داده شود.

فردوسی گفت: پرتقال و سیب توزیع شده در سال گذشته ۴۵ تن بوده و امسال این میزان با توجه به نیاز شهرستان به ۷۰ تن افزایش یافته است.

وی از دستگاه‌های مسؤول خواست هماهنگی‌های لازم را برای ذخیره و توزیع عادلانه این میوه‌ها انجام دهند.

فردوسی در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا در سطح شهرهای نطنز و بادرود گفت: مقابله با گسترش بیماری کرونا در شهرستان نطنز باید بسیار جدی گرفته شود. با اعلام مسؤولان شبکه بهداشت و درمان، طی روزهای آتی وارد پیک شیوع بیماری در کشور و شهرستان می‌شویم که برای کمک به بیمارستان‌های شهرستان دو واحد نقاهتگاه در دو شهرستان نطنز و بادرود ایجاد می‌شود.

فرماندار نطنز افزود: چراغ گردشگری نوروز امسال در نطنز خاموش شد و از گردشگران درخواست می‌شود به این شهرستان سفر نکنند، زیرا هیچ امکاناتی جهت خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران در شهرستان نطنز ارائه نخواهد شد.

کد خبر 415398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.