چهارمین بحرینی سرگردان در ایران جان باخت

پیدا شدن جسد یک جوان در نهر آب، خودکشی از روی دکل برق در جنوب تهران، ابتلای سه پزشک ایلامی به کرونا و هلاکت شرور مسلح در درگیری با پلیس ایرانشهر عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری یکشنبه_۲۵ اسفندماه_ می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پی بهره برداری سیاسی بحرین از ویروس کرونا و شیوع آن در ایران، چهارمین شهروند بحرینی سرگردان در ایران که اجازه بازگشت به کشور خود را ندارد، فوت شد.

یک شهروند بحرینی که در ایران بسر می‌برد، فوت کرد. «عبدالحسین منصور علی» ۶۰ ساله، از اهالی منطقه عالی بحرین، ظهر امروز در یکی از هتل‌های مشهد در گذشت.

به گفته مدیر کاروان زیارتی که منصور همراه آنها بوده است وی به مرگ طبیعی درگذشته است.

بنا بر گزارش رکنا، وی چهارمین شهروند بحرینی بود که در ایران فوت می‌کند. از زمان اعلام خبر ورود ویروس کرونا به ایران طی هفته‌های اخیر تاکنون، رژیم بحرین اجازه بازگشت شهروندان بحرینی که به ایران سفر کرده اند را نمی‌دهد.

گفتنی است مسئولان بحرین اقدامات پادشاه، مجلس، وزارت خارجه و وزات بهداشت بحرین در پرونده بحرینی‌هایی که در ایران مانده اند و به بهانه شیوع کرونا از بازگشت آنها از ایران ممانعت می‌شود باعث انتقادهای شدید مردم و فعالان بحرینی و همچنین حیرت و عکس العمل های تند فعالان و شخصیت‌های کشورهای دیگر شده است و رژیم آل خلیفه متهم به عدم مسؤولیت پذیری در قبال شهروندان بحرین است.

پیدا شدن جسد یک جوان در نهر آب

پیدا شدن جسد مرد جوانی در نهر آب روستای پیشخان سناریوی مرموزی را پیش روی مأموران قرار داد.

مسئول اتش نشانی صومعه سرا خبر داد: در تماس تلفنی شهروندان در ساعت ۱۱:۲۰ امروز ۲۵ اسفند با سامانه کنترل فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی صومعه سرا مبنی بر پیدا شدن جسد مردی در نهر آب در روستای پیشخان سریعاً یک تیم امداد و نجات از آتش نشانی به محل اعزام شد و با هماهنگی نیروی انتظامی جنازه توسط تیم نجات تحویل پزشکی قانونی داده شد.

علت وقوع حادثه توسط پلیس و مرجع قضائی در دست بررسی می‌باشد.

خودکشی از روی دکل برق در جنوب تهران

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان گفت: خودکشی شهروند بهارستانی از روی دکل برق با تلاش نیروهای امدادی نافرجام ماند.

محمد سلگی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرگلستان با اشاره به آمار خودکشی‌های سال ۹۸ در این شهر، بیان داشت: با تلاش نیروهای امدادی از خودکشی یک مرد گلستانی در خیابان سی متری شهید ستاری جلوگیری به عمل آمد.

وی در ادامه با بیان جزئیات این حادثه، تصریح کرد: یک مرد حدود ۳۸ ساله ساکن شهرستان بهارستان عصر روز گذشته به قصد خودکشی از دکل برق فشار قوی خیابان شهید ستاری بالا رفته بود و قصد داشت خود را به پایین پرتاب کند.

سلگی باتوجه به اینکه انگیزه این فرد برای خودکشی معلوم نمی‌باشد، خاطرنشان کرد: این فرد برای حدود نیم ساعت بالای دکل برق نشسته بود و در نهایت مأموران سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان، وی را در سلامت کامل پایین آوردند.

ابتلای سه پزشک ایلامی به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای سه پزشک در استان ایلام به بیماری کرونا خبر داد.

محمد کریمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی نتایج آزمایشات به عمل آمده، نتیجه نمونه‌های سه نفر از پزشکان در استان مثبت تشخیص داده شده و در حال حاضر مورد درمان قرار گرفته‌اند.

وی یادآوری کرد: تاکنون نتیجه آزمایش کرونای ۸۳ نفر در استان ایلام مثبت بوده است.

کریمیان عنوان کرد: از این تعداد ۴۰ بیمار بهبود یافته، ۳۷ نفر بستری و قرنطینه هستند و ۶ نفر نیز فوت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ۷۲ ساعت گذشته هیچ مورد فوت ناشی از ابتلاء به ویروس کرونا در این استان ثبت نشده است.

کریمیان از عموم مردم استان خواست از ترددهای غیرضروری خودداری و کرده در خانه بمانند و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

هلاکت شرور مسلح در درگیری با پلیس ایرانشهر

گل محمدی از هلاکت شرور مسلح در درگیری با مأموران پلیس آگاهی این شهرستان و کشف چندین فقره سرقت مسلحانه یک قبضه اسلحه و دوتیغه خشاب و مهمات خبرداد.

محسن گل محمدی دادستان عمومی وانقلاب ایرانشهر گفت: ساعاتی پیش در درگیری مسلحانه سارقان مسلح با مأموران پلیس آگاهی ایرانشهر یکی از اشرار سابقه دار این شهرستان به هلاکت رسید.

او بیان کرد: این فرد در راستای تأمین احساس امنیت روانی و اجتماعی مردم ایرانشهر و پیرو تأکیدات ریاست قوه قضائیه در خصوص برخورد قاطعانه و بدون اغماض با سارقان مسلح به هلاکت رسید.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: این شرور مسلح دارای چندین فقره سابقه‌ی سرقت مسلحانه در منطقه را در پرونده خود داشت و از مدت‌ها قبل تحت تعقیب دستگاه‌های امنیتی بود که سرانجام پس از سرقت مسلحانه‌ی نافرجام بامداد امروز و تیراندازی به سمت مأموران به درک واصل شد.

او گفت: از این شرور مسلح مقادیر زیادی گوشی تلفن همراه مسروقه، سیم کارت‌های متعدد، چندین کیف پول نقد، یک قبضه اسلحه و ۲ تیغه خشاب و مهمات کشف شد.

دادستان ایرانشهر ادامه داد: سارق مسلح دارای شکات متعدد و پرونده‌های کیفری زیادی در دادگستری نیز است.

گل محمدی گفت: برخورد جدی و قاطعانه با اینگونه جرایم خشن و مجرمین خطرناک از اولویت‌های دستگاه قضائی و سایر نهادهای امنیتی ذیربط شهرستان است.

جوان ۲۰ ساله اراکی قربانی انفجار موادمحترقه شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری اراک گفت: انفجار موادمحترقه در یکی از منازل مسکونی اراک روز یکشنبه منجر به مصدومیت شدید یک شهروند شد.

«مسعود آقازیارتی» افزود: این حادثه در انتهای خیابان رودکی اراک در منزل مسکونی ۲ طبقه قدیمی رخ داد که بر اثر آن یک جوان ۲۰ ساله دچار سوختگی شدید شد و از سوی عوامل امدادی برای پیگیری مراحل درمانی به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی بیان کرد: این حادثه آتش‌سوزی نداشت اما، شیشه‌های این منزل مسکونی شکسته شد و خسارات سنگینی به تأسیسات بنا وارد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: حادثه دیگری نیز هفته گذشته در یکی از مناطق این شهر بر اثر انفجار موادمحترقه دست‌ساز رخ داد که بر اثر آن ۲ نوجوان با شدت بالا دچار سوختگی شدند و یک منزل مسکونی نیز دچار خسارت جدی شد.

آقازیارتی اظهار کرد: شعار امسال چهارشنبه آخر سال، «نه به چهارشنبه‌سوری و خروج ممنوع» است که انتظار می‌رود والدین با توجه به شیوع ویروس کرونا نظارت ویژه‌ای بر فرزندان خود داشته باشند و مانع خروج آنان از منازل شوند تا بار کاری مراکز درمانی بیشتر نشود.

کد خبر 415102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.