به وضعیت کودکان زباله‌گرد رسیدگی شود

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است دادستان و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ با همکاری شهرداری مانع زباله‌گردی در سطح شهر شوند. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید آرش حسینی میلانی در دویست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از فعالیت شورایاران برای مقابله با شیوع کرونا در سطح محلات، اظهار کرد: شورایاران در جهت آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی، توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده و همکاری با نهادها و دستگاه‌های مختلف تلاش کردند.

وی افزود: شهرداری جمع‌آوری و تفکیک پسماند خشک را متوقف کرده اما جمع‌آوری زباله از مخازن توسط زباله‌گردها و وانتی‌ها همچنان ادامه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ورودی مجتمع آرادکوه ۲۰ درصد افزایش داشته و لازم است سازوکارهای همکاری و نظارتی افزایش یابد.

وی از شهردار تهران درخواست کرد سازوکار نظارتی و بازرسی در سطح نواحی شهرداری را افزایش داده و خاطرنشان کرد: لازم است دادستان و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ با همکاری شهرداری مانع زباله‌گردی در سطح شهر شوند.

میلانی اضافه کرد: ساماندهی برداشت غیرمجاز باید در اولویت شهرداران مناطق قرار گیرد و برای رسیدگی به وضعیت کودکان زباله‌گرد و خانواده‌هایشان با همکاری استانداری و بهزیستی کمک‌های لازم بشود.

کد خبر 415058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.