محدودیت‌های ورود و خروج به یزد جدی گرفته شود

رئیس کمیسون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد گفت: پیگیر ایجاد محدودیت برای ورود و خروج مردم به شهر یزد هستم چرا که این امر نقش بسیار مهمی در کنترل شیوع بیماری کرونا دارد.

سپنتا نیکنام در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: لزوم رها نکردن ماسک و دستمال و دستکش در معابر عمومی امر خیلی بدیهی است و به مردم توصیه می‌کنم به هیچ وجه این کار را نکنند و به حفظ محیط زیست و سلامت مردم بیشتر توجه کنند.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا، مشترک بین انسان و دام است باید به این ابعاد توجه داشت و بهداشت عمومی را در سطح شهر رعایت کنیم تا به علت انداختن یک ماسک آلوده این بیماری به حیوانات منتقل نشود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهروندان و مسئولان در ایام شیوع کرونا باید به نحوه دفع زباله توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مواد ضد عفونی کننده باید به مقدار لازم در اختیار مردم باشد، گفت: پیشنهاد می‌کنم در ازای جمع آوری زباله خشک از خانوارها مواد ضد عفونی کننده به عنوان مشوق به همان خانوار داده شود.

نیکنام با بیان اینکه وضعیت کاملاً جدی است، باید تدبیر کرد و محدودیت‌هایی را ایجاد کرد، تاکید کرد: فعالیت برخی اصناف ضروری نیست و باید زودتر موقت تعطیل شوند هر چند کارهایی شده ولی کافی نیست.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد افزود: پیگیر ایجاد محدودیت برای ورود و خروج مردم به یزد هستم چرا که ورود و خروج از شهری به شهر دیگر نقش زیادی در انتشار بیماری کرونا دارد و درخواست می‌کنیم دادستانی رسیدگی کند تا خانه‌های مسافر، در ایام شیوع این بیماری پذیرش نداشته باشند.

کد خبر 414518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.