ارائه خدمات غیرحضوری در نظام مهندسی ساختمان اصفهان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام در این سازمان و شیوع ویروس کرونا، نظام مهندسی ساختمان اصفهان خدمات خود را به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه ارائه می‌دهد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، غلامحسین عسکری اظهار کرد: با وجود اینکه اقداماتی همچون تمدید فرصت ثبت کارکرد خدمات مهندسی تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹، راه اندازی سامانه غیر حضوری تیکتینگ و تمدید خودکار پروانه‌های منقضی شده از تاریخ یکم بهمن ماه ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ به منظور کاهش حجم مراجعات به سازمان و کمک به پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در دستور کار سازمان قرار گرفته است اما با همکاری مهندسان و مراجعان همراه نشده و همچنان شاهد حجم بالایی از مراجعات بدون رعایت مسائل بهداشت فردی در واحدهای گوناگون هستیم.

وی افزود: در صورت ادامه روند مراجعات حضوری، ازدحام جمعیت در سازمان و رعایت نکردن نکات پیشگیری از شیوع بیماری، با توجه به اولویت سلامت اعضا و کارکنان، ناچار به تعطیلی و ارائه ندادن خدمات تا بعد از تعطیلات نوروزی خواهد بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از مراجعان این سازمان خواستار شد که با جدی گرفتن مسئله انتقال ویروس کرونا برای صیانت از سلامت خود و خانواده از مراجعه به سازمان نظام مهندسی و دیگر اماکن عمومی و ادارات تا حد امکان پرهیز کرده و چرخه انتقال بیماری را با خارج نشدن از منزل، قطع کنند.

عسکری تاکید کرد: با توجه به اینکه مراجعات حضوری و تجمعات در شرایط کنونی موجب افزایش احتمال ابتلاء به کرونا ویروس و شیوع این بیماری است، اعضا از این پس می‌توانند با استفاده از سامانه تیکتینگ سازمان نظام مهندسی ساختمان با قابلیت آپلود مدارک نسبت به انجام امور مربوط به مهندسان و مالکان اقدام کنند.

وی اعلام کرد: واحدهایی که از این پس از طریق سامانه و غیر حضوری خدمات خواهند داد شامل واحد مالی، اداری، انفورماتیک (ارجاع نظارت)، انفورماتیک (گیشه)، انفورماتیک (سایر)، امور اعضا، ایستایی (صرفاً برای مهندسان)، تأسیسات (صرفاً برای مهندسان)، خدمات مهندسی (صرفاً برای مالکان)، کارشناسی ماده ۲۷ و واحد آموزش است.

کد خبر 414343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.