پرداخت عوارض تا پایان خرداد با نرخ سال ۹۸ محاسبه می‌شود

شهردار یزد با اشاره به شیوع کرونا و لزوم پیشگیری و جلوگیری از تجمع مردم در شهرداری‌ها گفت: لایحه‌ای به شورای شهر یزد ارسال و تصویب شد تا محاسبه نرخ عوارض سال ۹۸ به مدت سه ماه و تا پایان خردادماه ادامه داشته باشد.

جمال الدین عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به علت شیوع ویروس کرونا و لزوم پرهیز از تجمع برای پیشگیری از گسترش این ویروس، مردم برای پرداخت عوارض سال ۹۸ عجله نکنند و بعد از پایان این بحران به شهرداری‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های عمومی اعم از اطلاع رسانی، ضد عفونی معابر و سرویس‌های بهداشتی شهر و سرویس‌های حمل و نقل عمومی در شهرداری هر روز انجام می‌شود، افزود: با توجه به درخواست شهرداری و تصویب شورای شهر خرید ماسک و مواد ضد عفونی کننده در اختیار مأموران خدمات شهری قرار می‌گیرد.

شهردار یزد با بیان اینکه اقدامات شهرداری در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با خرید دستگاه تشخیص کرونا و ساخت مرکز بحران‌های زیستی ادامه دارد؛ گفت: دستگاه تشخیص کرونا به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تحویل شد و در حال حاضر فعال شده است و نصب سازه مرکز مقابله با بحران‌های زیستی یزد با مساحت ۷۵۰ متر مربع نیز تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

وی تاکید کرد: نصب سازه با توجه به نوع نیاز دانشگاه و بیمارستان شهید صدوقی یزد انجام و بر همین اساس مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 414330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.